استقبال افغان ها از اویس عزیزی پس از شرکت در تمرین نفت + عکس

استقبال افغان ها از اویس عزیزی پس از شرکت در تمرین نفت + عکس

وبسایت رسمی برنامه نود - تمرین تیم فوتبال نفت تهران عصر امروز با حضور دروازه بان تیم ملی فوتبال افغانستان در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد.

حضور اویس عزیزی در تمرین امروز نفت،شماری از افغان های مقیم در تهران بر سر تمرین این تیم کشاند. البته مهاجرینی که با مخالفت حراست مجموعه ورزشی صنایع دفاع، فرصت حضور بر سر تمرین را پیدا نکردند.

با این حال اویس عزیزی که اولین فوتبالیست افغانی است که برای عضویت در یکی از تیم های لیگ برتری ایران در تمرینان تیم نفت تهران شرکت میکند، نخستین جلسه تمرینی آزمایی اش را زیر نظر بهزاد غلام پور و علی دایی انجام داد. البته در تمرین امروز به جز دروازه بان اصلی تیم نفت، یک دروازبان لهستانی که سابقه بازی در لیگ برتر نروژ را دارد نیز حضور داشتند. قرار است فردا نیز گلر ملی پوش کشور السالوادور که بامداد امروز وارد تهران شده است در تمریتات نفت شرکت کند. 

قرار است از میان این سه گلر، علی دایی نظر نهایی اش را برای جذب یک دروازه بان برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر اعلام کند.

عکس هایی از حضور اویس عزیزی در تمرین فوتبال نفت تهران 

با این حال پس از تمرین امروز تیم نفت تهران، افغان هایی که پشت درهای بسته تمرین نفت تهران منتظر دیدار با اویس عزیزی بودند با او دیدار کردند و بازار عکس های یادگاری و سلفی افغان های مقیم تهران با دروازه بان تیم ملی فوتبال افغانستان داغ شد.

در صورتی که اویس عزیزی با تیم نفت قرار داد ببیند، او نخستین فوتبالیست حرفه ای افغانی خواهد بود که در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شاغل میشود. حضور عزیزی در لیگ برتر ایران و تیم نفت نیز میتواند افغان های مهاجر در سراسر ایران را به بهانه تشویق اویس عزیزی به ورزشگاه های فوتبال ببرد.

استقبال مهاجرین افغان از اویس عزیزی