فولر: از چیچاریتو انتظار بیشتری دارم؛ اصلاً به فکر فروش هرناندز نیستیم

فولر: از چیچاریتو انتظار بیشتری دارم؛ اصلاً به فکر فروش هرناندز نیستیم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن آلمان از مهاجم مکزیکی تیمش خواست تا در بازی های این تیم عملکرد بهتری ارائه نماید.

به گزارش وب سایت نود، رودی فولر مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن آلمان که از فروش خاویر هرناندز منصرف شده، اظهار داشت از این مهاجم انتظار بازی های بهتری را در نیم فصل دوم بوندسلیگا دارد.

هرناندز پس از جدایی از منچستر یونایتد در سال 2015 و پیوستن به بایر لورکوزن، عملکرد فوق العاده ای در این تیم آلمانی داشت و در 43 بازی که در تمامی رقابتها برای این تیم انجام داد، 26 بار گلزنی کرد و در کسب مقام سومی این تیم در بوندسلیگا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نقش تعیین کننده ای را ایفاء کرد. اما داستان بازیکن ملی پوش مکزیکی در رقابت های فصل جاری کاملاً متفاوت بوده و این مهاجم 28 ساله در 23 بازی برای لورکوزن تنها هفت بار گلزنی کرده است. در همین ارتباط رودی فولر در گفتگویی با بیلد آلمان اظهار داشت:

انتظار بسیار بیشتری از چیچاریتو دارم. او خودش هم به خوبی می داند که باید کیفیت بازی هایش را بهتر کند. به نظرم خود چیچاریتو اولین کسی است که از عملکرد ناموفقش در نیم فصل اول ناراحت و ناراضی است.

فولر در خصوص گزینه فروش یا انتقال چیچاریتو به سایر تیمها هم اینگونه پاسخ داد:

اصلاً نمی توانم این مسئله را تصور کنم. ما فقط به یک چیچاریتو خوب و کارآمد نیاز داریم.

2081