دهنوی:مشکلات صبا فراتر از تغییر سرمربی است

دهنوی:مشکلات صبا فراتر از تغییر سرمربی است

هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: مشکلات تیم ما فراتر از تغییر سرمربی است.

قاسم دهنوی در گفت وگو با کاپ، درباره استعفای مرفاوی و جدایی رسمی او از این تیم اظهار داشت: باوجود مشکلاتی که در تیم وجود دارد بسیاری از اتفاقات قابل پیش بینی بود. در چند روز گذشته تعدادی از بازیکنان جدا شدند و برخی دیگر نیز قصد جدایی دارند. صمد مرفاوی هم بعد از شرایط خاصی که در تیم وجوددارد در نهایت تصمیم به جدایی گرفت و مطمئنا نمی توانست بیشتر از این مشکلات را تحمل کند. 

وی در این رابطه که آیا تغییر کادر فنی می تواند صبا را از این وضعیت خارج کند خاطرنشان کرد: مشکلات صبا فراتر از بحث تغییر کادر فنی است. در بین تیم های لیگ برتری، بازیکنان صبا کمترین دریافتی را داشته اند و این در حالی است که مبلغ قراردادهای بازیکنان ما اصلا زیاد نیست. وقتی بازیکنان با مشکلات مالی مواجه می شوند مطمئن باشید کاری از دست مربی ساخته نیست. اگر مشکلات مالی برطرف نشود طبیعتا شرایط روحی بازیکنان هم تغییر نخواهد کرد و با آمدن مربی جدید هم اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. 

هافبک صبای قم گفت: متاسفانه در فوتبال ایران دیوار بسیاری از بازیکنان کوتاه است و آنها خیلی مواقع تحت هر شرایطی مقصر شناخته می شوند. ما واقعا در این فصل مشکلات زیادی را تحمل کردیم ولی اگر بخواهیم حرفی بزنیم، طبیعتا خیلی ها می خواهند علیه ما موضع بگیرند. 

دهنوی خاطرنشان کرد: من بازیکن این تیم هستم و طبیعتا دوست دارم صبا نتیجه بگیرد. جایگاه ما نشان می دهد که وضعیت صبا بسیار آشفته است و همه بازیکنان تیم ما این موضوع را تایید می کنند. اگر این مشکلات ادامه داشته باشد مطمئنا صبا سقوط خواهد کرد. صمد مرفاوی برای تیم ما خیلی زحمت کشید و برایش آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم هر فردی جانشین او می شود در صبا موفق باشد ولی ابتدا باید مشکلات مالی را برطرف کنند.