ایووبی: گل ژیرو یکی از بهترین گل‌هایی بود که از نزدیک دیده‌ام

ایووبی: گل ژیرو یکی از بهترین گل‌هایی بود که از نزدیک دیده‌ام

وبسایت رسمی برنامه نود - با اینکه آرسنال در حال آماده شدن برای حضور مقابل بورنموث است، به نظر می‌رسد هنوز ایووبی به خاطر گلی که ژیرو به ثمر رسانده است شگفت زده است.

به گزارش وبسایت نود، الکس ایووبی و بازیکنان آرسنال هنوز هم در فکر گلی هستند که الیویه ژیرو مقابل کریستال پالاس به ثمر رساند. این مهاجم فرانسوی در دقیقه 17 دیدار آرسنال و کریستال پالاس با ضربه‌ای آکروباتیک یکی از زیباترین گل‌های فصل را به ثمر رساند تا این گل، با گلی که مخیتاریان در باکسینگ دی به ثمر رساند قیاس شود. با اینکه آرسنال باید امشب به مصاف بورنموث برود، به نظر می‌رسد هنوز بازیکنان آرسنال به فکر گلی هستند که مهاجم فرانوسی توپچی‌ها به ثمر رسانده است. ایووبی در این خصوص در مصاحبه با وبسایت fourfourtwo اعلام کرد:

در بین دو نیمه افراد زیادی را دیدم که دهانشان از تعجب باز مانده بود و نمی‌توانستند این گل را باور کنند و افراد زیادی به ژیرو تبریک گفتند. چنین گل‌هایی بسیار کمیاب هستند. با اینکه بازیکنان خوب و با توانایی های عجیبی در اختیار داریم اما هرگز چنین گلی حتی در تمرین هم به ثمر نرسیده بود. در حال حاضر دو گل به این شکل به ثمر رسیده است، نمی‌دانم که گل سومی با این شکل به ثمر خواهد رسید یا خیر اما این دو گل بهترین گل‌هایی بوده‌اند که در تمام عمرم دیده‌ام.

آرسنال که در حال حاضر در مقام چهارم جدول لیگ برتر انگلیس است در صورت پیروزی مقابل بورنموث می‌تواند بار دیگر به مقام سوم لیگ برتر انگلیس باز گردد.

1899