بیلیچ: پایت قطعاً جایی نمی رود

بیلیچ: پایت قطعاً جایی نمی رود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال وستهام تأکید کرد تعویض دیمیتری پایت در دیدار برابر منچستر یونایتد مسئله مهمی نیست و نباید خیلی به این مسئله اهمیت داده شود.

به گزارش وب سایت نود، اسلاون بیلیچ سرمربی وستهام تصریح کرد این باشگاه به هیچ وجه حاضر نیست دیمیتری پایت را از دست بدهد.

دیمیتری پایت پس از درخشش در اولین فصل حضورش در لیگ برتر، قرارداد پنج ساله جدیدی را در فوریه با وستهام امضاء کرد، اما همچنان خبرهایی مبنی بر تمایل برخی باشگاهها برای جذب او به گوش می رسد. پیشتر مسئولان این باشگاه اعلام کرده بودند که هیچ راهی برای جدایی پایت از این تیم لندنی وجود ندارد. اسلاون بیلیچ سرمربی وستهام با اشاره به تعویض این ملی پوش فرانسوی در بازی برابر منچستر یونایتد، اظهار داشت:

پایت با نظر ما در ابتدای فصل بازی کرد، اما هر چه پیشتر می رویم و بازی های بیشتری انجام می دهیم، قصد داریم تا بهترین بازیکنان خود را حفظ کنیم. پایت قطعاً بهترین بازیکن تیم ماست و می خواهیم او را حفظ کنیم. او بسیار خوب بازی می کند. اخیراً او بازی های بسیار خوبی را برای تیم ما انجام می دهد. او در بازی با منچستر یونایتد هم واقعاً تلاش زیادی به خرج داد. البته نباید فراموش کرد که ما تنها دو روز پس از بازی برابر لستر سیتی، با این همه انرژی بازی کردیم. پایت در این بازی (برابر منچستر یونایتد) همه مهارت و توان خود را برای تیم به کار گرفت. او مجبور بود خیلی در کارهای دفاعی شرکت کند و تا عمق خط دفاعی پا به پای آنتونیو والنسیا حرکت کند. به نظر نمی رسد که در مورد پایت مشکلی وجود داشته باشد.

دیمیتری پایت در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس در 18 بازی برای وستهام، آمار دو گل زده و شش پاس گل را به ثبت رسانده است. 

2081