وایخو: آنقدر بازی های درخشانی در اینتراخت فرانکفورت انجام می دهم تا به رؤیایم برسم

وایخو: آنقدر بازی های درخشانی در اینتراخت فرانکفورت انجام می دهم تا به رؤیایم برسم

وبسایت رسمی برنامه نود - رؤیای بازی برای رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به مدافع جوان اینتراخت فرانکفورت انگیزه مضاعفی می دهد تا همچنان به درخشش خود در این تیم ادامه دهد.

به گزارش وب سایت نود، خسوس وایخو مدافع 19 ساله اسپانیایی که به طور قرضی در اینتراخت فرانکفورت بازی می کند، بسیار امیدوار است تا پس از درخشش در ترکیب این تیم آلمانی بتواند در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای رئال مادرید بازی کند. وایخو در این فصل 16 بار برای فرانکفورت به میدان رفته که 14 بازی را به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اولیه تیمش حضور داشته است.

خسوس وایخو در مصاحبه ای که با AS اسپانیا انجام داد، بسیار ابراز امیدواری کرد که عملکردش در تیم آلمانی آنقدر خوب باشد که بتواند به رئال مادرید بازگشته و زیر نظر زین الدین زیدان بازی کند. وایخو در این خصوص اظهار داشت:

روزی که می خواستم قراردادم را امضاء کنم، مسئولان باشگاه رئال مادرید به من گفتند که عملکردم را زیر نظر خواهند داشت و همین کار را نیز انجام دادند. آنها نزد من آمدند، تماس تلفنی گرفتند و .... از این بابت بسیار خوشحالم زیرا همه اینها نشانه عمکلرد خوب هستند. اینکه بدانی زیدان بازی های ترا تماشا می کند، لذتی وصف ناپذیر دارد. اینکه عملکرد و بازی تو مورد تأیید قرار گیرد بسیار لذت بخش است و به من کمک می کند تا با سخت کوشی بیشتری تلاش کنم. من رؤیای بازی در برنابئو را در سر داشتم، و امیدوارم آن روز هر چه زودتر فرا رسد. صادقانه بگویم به همین دلیل است که هر روز به تلاش و تمرین می پردازم. فعلاً همه تمرکزم را روی فرانکفورت گذاشته ام، اما فردی واقع بین هستم و تمایل شدیدی برای بازی در رئال مادرید دارم. همیشه منتظر هستم تا روزی فرا برسد که در سانتیاگو برنابئو بازی کنم.

بسیاری وایخو را با دو مدافع میانی مشهور رئال مادرید یعنی رافائل واران و سرخیو راموس مقایسه می کنند، اما این بازیکن جوان تأکید می کند که تمام فکر و ذهنش را به کار و هدف خودش معطوف کرده است. وایخو در این باره گفت:

اینکه بازی تو را با مدافعان بزرگ تیم رئال مادرید مقایسه کنند، افتخاری بس بزرگ است. اما من هرگز خودم را با کسی مقایسه نمی کنم، بلکه سعی می کنم راه خودم را بروم. این درست که من بازی مدافعان رئال مادرید را بسیار زیر نظر دارم و آنها را با دقت ملاحظه می کنم زیرا آنها بهترین مدافعان جهان هستند و من هم سعی می کنم هر روز از آنها چیزی یاد بگیرم.

2081