وستهم 0 - 2 منچستر یونایتد؛ ششمین برد پیاپی شیاطین سرخ

وستهم 0 - 2 منچستر یونایتد؛ ششمین برد پیاپی شیاطین سرخ

وبسایت رسمی برنامه نود - شیاطین سرخ با برتری 2-0 مقابل وستهم ده نفره، به ششمین برد پیاپی خود در لیگ برتر رسیدند.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد در دیداری سخت، موفق شد وستهم را در خانه این تیم شکست دهد تا با کسب ششمین برد پیاپی خود در لیگ برتر، فشار را روی رقبای بالادستی خود حفظ کند. این هفتمین برد متوالی یونایتد در تمام مسابقات به حساب می آید.

 در آخرین بازی روز اول از هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، وستهم در ورزشگاه خانگی خود میزبان منچستر یونایتد بود، دو تیم با این ترکیب روانه زمین شدند:

وستهم

رندولف، نوردویت، رید، اوگبونا، کرسول، فقولی، کویاته، اوبیانگ، لانزینی، پایت، آنتونیو

ذخیره ها:

آدریان، کارول، نوبل، آیو، فلچر، فرناندز، کوئینا

منچستر یونایتد

ده خیا، والنسیا، روخو، جونز، دارمیان، کریک، هررا، پوگبا، لینگارد، مخیتاریان، زلاتان

ذخیره ها:

رومرو، اسمالینگ، فلینی، ماتا، یانگ، مارسیال، رشفورد

دو تیم در حالی پای به این مسابقه گذاشتند که 48 ساعت قبل هم در لیگ برتر بازی کرده بودند. وستهم در مقابل لستر شکست خورده بود و یونایتد توانست در دقایق پایانی، بورو را در خانه خود مغلوب سازد. وستهم و منچستر یونایتد در این فصل دو بار دیگر هم به مصاف هم رفته بودند. در بازی رفت دو تیم در لیگ برتر، یونایتد علیرغم خلق موقعیت های فراوان، با تساوی 1-1 زمین را ترک کرد، سه روز بعد از آن بازی، دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه به مصاف هم رفتند که شیاطین سرخ در آن بازی با نتیجه 4-1 چکش ها را شکست دادند.

وستهم در نیمه اول بازی را بهتر شروع کرد و لانزینی در دقیقه دهم دروازه یونایتد را تهدید کرد که ده خیا واکنشی خوب روی این توپ داشت. اما اتفاق ویژه بازی در نیمه اول اخراج فقولی بود.  در دقیقه ۱۵، فقولی تکلی خشن روی پای جونز زد و مایک دین هم با کارت قرمز او را جریمه کرد.

بعد از اخراج فقولی، یونایتد که نسبت به حریف برتری نفری داشت، توپ و میدان را در دست گرفت ولی تیم مورینیو کم تحرک و فاقد خلاقیت بود. یونایتد در نیمه نخست تنها یک موقعیت جدی داشت که همین فرصت، مهمترین موقعیت بازی در نیمه اول بود.

مخیتاریان در دقیقه ۳۶ والنسیا را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد، او در موقعیتی عالی توپ را به دستان رندولف کوبید و در ادامه لینگارد دروازه خالی را از دست داد و تیر را هدف گرفت. تکنولوژی خط دروازه مشخص کرد که اگرچه بیش از ۷۰ درصد از توپ از خط رد شده اما تمام توپ، خط را رد نکرده است. در اوار نیمه اول هم شوت دیدنی لانزینی با مهار دوباره ده خیا همراه شد.

به این ترتیب نیمه نخست بازی که ساکن هم دنبال شد، با تساوی 0-0 پایان یافت.

اما با شروع نیمه دوم، مورینیو دست به یک تعویض ریسکی زد و ماتا را به جای دارمیان به زمین آورد. شیاطین سرخ در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم با تعداد نفرات بالا در یک سوم دفاعی حریف حاضر بودند، اما به گل نرسیدند. در ادامه رشفورد هم به جای لینگارد وارد زمین شد تا یونایتد شکل هجومی تری به خود گیرد.

ولی وستهم که روی ضدحملات حساب باز کرده بود، با اشتباه والنسیا در آفسایدگیری، صاحب فرصت بسیار خوبی شد، اما ده خیا ضربه آنتونیو را موقعیت تک به تک، مهار کرد تا وستهم فرصتی استثنایی را از دست بدهد.

شیاطین سرخ، سه دقیقه بعد از این که آنتونیو این فرصت عالی را از دست داد، میزبان را مجازات کردند.

دقیقه 62: پاس بلند کریک در ناحیه چپ به رشفورد رسید، او به درون محوطه نفوذ کرد و با پاسی عالی ماتا را صاحب توپ کرد، ضربه بغل پا هافبک اسپانیایی یونایتد، بالاخره دروازه رندولف را باز کرد.

بعد از آن که یونایتد گل اول را به ثمر رساند، سعی کرد بازی را کنترل کند و در این بین به موقعیت های خوبی هم رسید، سه شوت از پوگبا (2 ضربه) و رشفورد، دروازه رندولف را تهدید کرد، اما به گل ننشست تا این که زلاتان باز هم گلزنی کرد.

دقیقه 78: ضربه هررا بلاک شد، سپس توپ به صورت اتفاقی به او برخورد کرد و نصیب زلاتان شد، ضربه سرضرب مهاجم سوئدی هم خیال یونایتد را بابت برد راحت کرد. این هجدهمین گل زلاتان در این فصل بود.

در ادامه تیم مورینیو به خوبی جریان بازی را کنترل کرد و به سه امتیاز بازی رسید. منچستر یونایتد با این برد، ششمین برد متوالی خود را در لیگ برتر جشن گرفت و این پیروزی، هفتمین برد متوالی این تیم در تمامی مسابقات به حساب می آید. یونایتد هنوز هم در جایگاه ششم ایستاده است.

دانلود خلاصه بازی وستهم یونایتد 0-2 منچستر یونایتد

2021