پیش بازی بورنموث - آرسنال؛ ونگر به دنبال حفظ روند شکست ناپذیری مقابل پدیده لیگ

پیش بازی بورنموث - آرسنال؛ ونگر به دنبال حفظ روند شکست ناپذیری مقابل پدیده لیگ

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس، فردا شب تیم های آرسنال و بورنموث به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم بورنموث تحت هدایت ادی هاو در حال حاضر رتبه نهم جدول لیگ برتر را به خود اختصاص داده و فردا شب میزبان تیم چهارم جدولی آرسنال است. بورنموث از 19 بازی 24 امتیاز کسب کرده و آرسنال 40 امتیازی است.

اطلاعات کلی در مورد بازی:

تاریخ و زمان برگزاری مسابقه: سه شنبه / 14 دی ماه 1395 / ساعت 23:15ورزشگاه محل بازی: ورزشگاه وایتالیتیداور مسابقه: مایکل اولیور

پیش بازی:

بورنموث در تاریخ خود 4 بار به مصاف تیم آرسنال رفته که هر 4 بار با شکست همراه بوده و حتی یک امتیاز هم تاکنون از این تیم کسب نکرده است و جالب اینکه آرسنال در این بازی ها 10 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کرده است. آرسنالی ها بعد از دو شکست خارج از خانه متوالی مقابل تیم های اورتون و منچستر سیتی، در دو بازی اخیر خود با گل های سرنوشت ساز ژیرو به مسیر پیروزی برگشته اند و از اکتبر 2011 تاکنون سابقه نداشته که آنها سه بازی خارج از خانه متوالی را واگذار کنند. حالا آرسنال با یک بازی کمتر در رتبه چهارم قرار گرفته اما می تواند با کسب یک پیروزی خارج از خانه بار دیگر به رده سوم و یک امتیازی لیورپول برسند.

در طرف مقابل بورنموث 24 امتیازی است و حتی کسب پیروزی هم تغییری در جایگاه آنها ایجاد نمی کند و تنها مانع از سقوط آنها به رده های پایین تر می شود. به نظر می رسد که ادی هاو در این دیدار جک ویلشر را در اختیار نخواهد داشت و وی فرصت بازی مقابل تیم سابقش را از دست خواهد داد. دیدار رفت دو تیم در این فصل با نتیجه 3-1 به سود شاگردان ونگر به پایان رسید که الکسیس سانچز دو گل و تئو والکات گل دیگر توپچی ها را به ثمر رساندند.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم:

آخرین اخبار و وضیعت دو تیم:

تیم بورنموث برای این مسابقه، جک ویلشر، مارک پیو، لویس کوک را در اخیتار نخواهد داشت. در تیم آرسنال هم سانتی کازورلا، متیو دبوشی، یایا سانوگو، پر مرتساکر، دنی ولبک و محمد الننی قطعاً به دلیل مصدومیت و حضور در جام ملت های آفریقا غایب خواهند بود. حضور مسوت اوزیل، تئو والکات و کیران گیبز در این دیدار نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. به نظر می رسد که آرسن ونگر در این دیدار الکس اوکسلید چمبرلین و شکودران موستافی را به ترکیب اصلی باز گرداند، در حالیکه احتمال حضور آرون رمزی هم وجود دارد.

پیش بینی نتیجه مسابقه:

1771