ساندرلند 2 - 2 لیورپول؛ دو پنالتی و دو امتیازی که قرمزها از دست دادند

ساندرلند 2 - 2 لیورپول؛ دو پنالتی و دو امتیازی که قرمزها از دست دادند

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر تیم های ساندرلند و لیورپول در ورزشگاه لایت به مصاف هم رفتند.

به گزارش وبسایت نود، لیورپول در هفته بیستم لیگ برتر در زمین ساندرلند با تساوی 1-1 متوقف شد. در این بازی تیم کلوپ در نیمه اول بازی توانست یک بازی برتر نسبت به حریفش ارائه دهد و بارها دروازه ساندرلند را تهدید کردند اما عکس العمل های ویتو مانونه مانع از گلزنی بازیکنان لیورپول در چندین مرتبه شد. در نیمه اول اگر چه لیورپول تیم برتر میدان بود و توانست از حریف پیش بیفتند اما ساندرلند هم از اندک موقعیت های خود استفاده کرد و توانست یک بار دروازه مینیوله را باز کند تا نیمه اول با تساوی 1-1 خاتمه یابد.

نیمه دوم بازیکنان لیورپول همانند نیمه اول در ایجاد موقعیت گل موفق عمل نکرند و انتظار آن ها برای زدن گل تا اواسط نیمه طول کشید. برتری آن ها همانند نیمه اول زیاد دوام نیاورد و تیم میزبان خیلی زود از روی نقطه پنالتی گل مساوی را به ثمر رساند.

با این نتیجه لیورپول در پایان هفته بیستم 44 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول باقی ماند. ساندرلند هم با این نتیجه 15 امتیازی شد و در مکان هجدهم جدول باقی ماند.

شرح گل ها

دقیقه 19 (دنیل استوریج): کرنر ارسالی با ضربه سر ناقص لاورن همراه بود و در مقابل دروازه استوریج با ضربه سری دیگر به زیبایی گل اول بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 25 (جرمن دفو - پنالتی): برخورد کلاوان با بازیکن ساندرلند را داور پنالتی تشخیص داد و مهاجم پا به سن گذاشته ساندرلند با ضربه ای دقیق به سمت راست دروازه مینیوله گل مساوی را در اواسط نیمه اول به ثمر رساند.

دقیقه 72 (سادیو مانه): کرنر ارسالی مورنو از سمت راست با اثر گذاری جیلوبوجی مدافع ساندرلند در تیر دو و مقابل دروازه خالی به مانه رسید و گل دوم لیورپول به راحتی به ثمر رسید.

دقیقه 84 (جرمن دفو - پنالتی): برخورد توپ به دست مانه را تیلور پنالتی اعلام کرد و مانه همانند نیمه اول با زدن توپ به سمت راست دروازه موفق به گلزنی شد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

 +++++ برای دیدن خلاصه و گل های بازی اینجا کلیک کنید +++++

7899