منچستر سیتی 2 - 1 برنلی؛ پیروزی نفس گیر تیم ده نفره گواردیولا

منچستر سیتی 2 - 1 برنلی؛ پیروزی نفس گیر تیم ده نفره گواردیولا

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ده نفره گواردیولا در یک بازی پر حادثه موفق به شکست برنلی شد تا سال 2017 را با یک پیروزی حیاتی آغاز کند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچستر سیتی و برنلی از هفته بیستم لیگ برتر در ساعت 18:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

منچستر سیتی

براوو، سانیا، کولاروف، اوتامندی، کلیچی، ناواس، دی بروین، فرناندینیو، توره، استرلینگ، ایه ناچو

نیمکت: کابایرو، زابالتا، نولیتو، آگوئرو، سیلوا، استونز، گارسیا

برنلی

هیتون، لاوتون، کین، می، وارد، بوید، هندریک، برگ گودماندسون، آرفیلد، بارنز، گرای

لحظات حساس بازی

دقیقه 6: ایهه ناچو روی پاس استرلینگ در موقعیت خوبی قرار گرفت و پس از عبور از یار روبرویش دروازه برنلی را هدف گرفت اما هیتون با یک عکس العمل خوب مانع از گلزنی او شد.

دقیقه 8: مهاجم جوان سیتی بار دیگر روی حرکت خوب توره صاحب فرصت خوب گلزنی شد اما مدافع برنلی ضربه او را که در درون چارچوب دروازه بود دور کرد.

دقیقه 32: فرناندینیو به دلیل تکل دو پا روی بازیکن برنلی با کارت قرمز داور روبرو شد تا دردسرهای گواردیولا بیش از پیش شود.

گواردیولا که به سه امتیاز این بازی نیاز زیادی داشت در بین دو نیمه سیلوا و آگوئرو را به بازی آورد.

دقیقه 58: تعویض های هجومی گواردیولا جواب داد و این تیم روی ضربه تماشایی کلیچی که جلو کشیده بود موفق شد دروازه برنلی را باز کند.

دقیقه 60: سیتی ده نفره خیلی زود موفق شد گل دوم خودش را هم بثمر برساند. استرلینگ روی پاس تماشایی دی بروین با هیتون تک به تک شد اما تعادلش را از دست داد و توپ به آگوئرو رسید این بازیکن هم با یک ضربه تماشایی از زاویه بسته موفق شد اختلاف را به دو گل برساند.

دقیقه 70: بن می روی تعلل مدافعان سیتی و اشتباه براوو صاحب توپ شد و توانست با یک ضربه والی دروازه تیم میزبان را باز کند تا اختلاف کاهش یابد. بازیکنان سیتی اعتقاد داشتند در این صحنه روی براوو خطا شده است اما داور چنین اعتقادی نداشت.

دقیقه 72: برنلی بلافاصله روی حرکت خوب ووکس و گرای صاحب یک موقعیت خوب دیگر شد اما کلیچی در آخرین لحظه با یک تکل عالی دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه 91: برنلی روی سانتر ارسالی و ضربه کین تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما براوو با یک عکس العمل خوب توپ را به بیرون فرستاد.

 این بازی در نهایت با پیروزی تیم ده نفره منچستر سیتی به پایان رسید تا شگردان گواردیولا 42 امتیازی شوند و موقتا در رده سوم جدول قرار بگیرند.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید از اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031