میدلزبورو 0-0 لستر سیتی؛ تقسیم امتیازها در یک بازی کم حادثه

میدلزبورو 0-0 لستر سیتی؛ تقسیم امتیازها در یک بازی کم حادثه

وبسایت رسمی برنامه نود - بورو و لستر به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش وبسایت نود، اولین بازی از هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، مسابقه ای کم حادثه و نه چندان جذاب از کار در آمد و دو تیم پایین جدولی لستر و بورو به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در اولین مسابقه هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و اولین بازی نیم فصل دوم فوتبال جزیره، تیم میدلزبورو در ورزشگاه خانگی خود میزبان لستر سیتی بود. دو تیم با این ترکیب روانه میدان شدند:

میدلزبورو

گوزان، باراخان، چمبرز، گیبسون، فابیو، کلیتون، دی روون، فورشاو، ترائوره، رامیرز، نگردو

لسترسیتی

اشمایکل، هوت، سیمپسون، مورگان، فوکس، کینگ، امارتی، مندی، محرز، اوکازاکی، اولوا

لستر و بورو در حالی پای به این مسابقه گذاشتند که روباه ها شنبه موفق شدند در دیدار مقابل وستهم، به سه امتیاز حساس بازی خانگی برسند ولی میدلزبورو در دقایق پایانی، بازی برده مقابل یونایتد را از دست داد، شاید بتوان گفت تاثیر آن نتیجه روی بازیکنان بورو از نظر ذهنی، تاثیر منفی خود را در این بازی نشان داد. به هر حال لستر هم که 48 ساعت قبل بازی سنگینی را انجام داده بود، نتوانست نمایش خیلی خوبی را ارائه کند.

در نیمه اول بورو میل بیشتری برای حمله کردن داشت ولی در خلق موقعیت جدی گلزنی، خیلی موفق نبود. تلاش های رامیرز و ترائوره از دو جناح خطرهایی را فراهم آورد ولی این موقعیت ها برای بورو به نتیجه نرسید. بی دقتی ترائوره و رامیرز در ضربات آخر باعث شد میزبان به گلی نرسد. در سمت مقابل هم لستر، که چشم به ضدحملات داشت، نتوانست به موقعیت خاصی برسد.

با شروع نیمه دوم، می توان گفت که خستگی بابت فشردگی بازی ها، روی هر دو تیم تاثیر منفی گذاشت و تنها دو موقعیت نسبتاً جدی روی دروازه ها اتفاق افتاد که رامیرز برای بورو و اولوا برای لستر، در زدن ضربات نهایی ناموفق عمل کردند.

در ده دقیقه پایانی دو تیم سعی کردند با ریسک بیشتری به سمت دروازه حریف هجوم ببرند ولی حملات جسته و گریخته دو تیم راه به جایی نبرد تا بازی با تساوی بدون گل پایان یابد.

با این تساوی، لستر 21 امتیازی در جایگاه چهاردهم قرار گرفت و بورو با 19 امتیاز در رده شانزدهم ایستاد.

2021