پیش بازی ساندرلند - لیورپول؛ ماموریتی راحت تر برای تیم کلوپ

پیش بازی ساندرلند - لیورپول؛ ماموریتی راحت تر برای تیم کلوپ

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر ساندرلند میزبان لیورپول خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، رقابت های هفته بیستم لیگ برتر روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و از ساعت 18:30 به وقت ایران تیم های ساندرلند و لیورپول در ورزشگاه لایت به مصاف هم خواهند رفت. 

وضعیت کلی دو تیم

ساندرلند: تیم دیوید مویس وضعیت جالبی ندارد و آن ها پس از گذشت نوزده هفته از رقابت ها تنها 14 امتیاز کسب کرده اند و در مکان هجدهم لیگ قرار گرفته اند. ساندرلند دو بازی قبلی خود را با باخت پشت سر گذاشته و این تیم در 6 بازی آخر 4 باخت را تجربه کرده است. مویس برای این بازی از بازیکنانی نظیر کیرشهوف، مک نایر، آنیچبه و بیلی جونز نمی تواند استفاده کند.

لیورپول: تیم کلوپ پس از دو نتیجه ضعیف دوباره روی نوار کسب برد قرار گرفته است. این تیم 4 بازی پایانی خود را با برد پشت سر گذاشته و شانس بالایی برای کسب برد مقابل ساندرلند دارند. کلوپ در این بازی نمی تواند مجددا از کوتینیو استفاده کند و وضعیت هندرسون که در بازی قبلی مقابل منچستر سیتی مصدوم شد برای این بازی هنوز مشخص نیست.

نکات ویژه بازی

♦ ساندرلند فقط در 3 بازی از 31 بازی آخر خود در لیگ برتر مقابل لیورپول برد کسب کرده است (10 مساوی و 18 باخت). هر سه برد در استادیوم لایت برای ساندرلند به دست آمده اند و آخرین آن ها به مارس 2012 برمی گردد.

♦ لیورپول در سه سفر آخرش به استادیوم لایت با کسب 3 امتیاز زمین بازی را ترک کرده است.

♦ فابیو بورینی مهاجم ایتالیایی ساندرلند بین سال های 2012-2015 در 25 بازی برای لیورپول در لیگ برتر تنها 2 گل به ثمر رساند.

♦ لیورپول بهترین آمار خود در تاریخ لیگ برتر را کسب کرده و پس از گذشت 19 هفته از رقابت ها 43 امتیاز کسب کرده اند. قبلا بهترین عملکرد به فصل 2008-2009 برمی گشت که 42 امتیاز کسب کرده بودند.

♦ دانیل استوریج در 3 بازی قبلی اش مقابل ساندرلند موفق به گلزنی شده است.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899