ونگر: گلی که ژیرو به ثمر رساند به زیبایی گل های خاص برگکمپ و آنری بود

ونگر: گلی که ژیرو به ثمر رساند به زیبایی گل های خاص برگکمپ و آنری بود

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسن ونگر پس از پیروزی شاگردانش در مقابل کریستال پالاس اعلام کرد گلی که ژیرو به ثمر رساند در خاطره ها خواهد ماند.

به گزارش وبسایت نود، آرسن ونگر اعلام کرد گلی که اولیویر ژیرو به ثمر رساند همانند گل‌های خاص برگکمپ و آنری در خاطر هواداران آرسنال و فوتبال دوستان خواهد ماند. ضربه تماشایی این بازیکن روی ارسال الکسیس سانچز نخستین گل آرسنال را به ارمغان آورد، این دیدار دویستمین دیداری بود که آرسنال در ورزشگاه امارات انجام می‌داد و آرسن ونگر اعلام کرد این دیدار جای مناسبی بود تا گلی به یاد ماندنی به سبک آنری و برگکمپ توسط بازیکنان آرسنال به ثمر برسد. ونگر در پایان این دیدار در مورد گلی که ژیرو به ثمر رساند اعلام کرد:

در دوران مربیگری ام در آرسنال با مهاجمین فوق العاده‌ای کار کرده ام و قطعا گلی که ژیرو به ثمر رساند یکی از 5 گل برتری است که مهاجمین آرسنال در زمان مربیگری من به ثمر رسانده‌اند. گل‌های برگکمپ مقابل لستر سیتی و نیوکاسل، گل‌های آنری مقابل رئال مادرید و لیورپول، گل کانو مقابل چلسی قطعا جزو زیباترین گل‌های مهاجمین آرسنال در این دوره هستند. هرگز نمی‌توانید برای به ثمر رساندن چنین گل‌هایی تمرین خاصی انجام دهید چراکه در لحظه باید برای به ثمر رساندن این چنین گل‌ها تصمیم بگیرید و انعطاف بدنی مناسبی داشته باشید تا بتوانید عکس العمل مناسبی انجام دهید. ژیرو این کار را همانند هنرمندان به انجام رساند. گل او به دلیل زیبایی حرکت و اهمیت بالای آن تعجب بر انگیز بود و قطعا به عنوان گل ژیرو برای مدت‌ها در خاطرات خواهد ماند. او گل پیش بینی نشده‌ای را به ثمر رساند، گلی که هواداران فوتبال دوست دارند از این دست گل‌ها را شاهد باشند.

1899