پیش بازی وستهم یونایتد - منچستر یونایتد؛ نبرد شیاطین سرخ برای ادامه روند موفقیت

پیش بازی وستهم یونایتد - منچستر یونایتد؛ نبرد شیاطین سرخ برای ادامه روند موفقیت

وبسایت رسمی برنامه نود - وستهم در هفته بیستم لیگ برتر میزبان منچستر یونایتد خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های وستهم یونایتد و منچستر یونایتد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، ساعت 20.45 دوشنبه 13 دی 1395 در ورزشگاه المپیک لندن به قضاوت مایک دین برگزار خواهد شد. هم اکنون منچستر یونایتد با 36 امتیاز در رده ششم جدول حضور داشته و در صورت کسب پیروزی مقابل وستهم همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار خواهد ماند. شاگردان ژوزه مورینیو پس از دو برد ارزشمند اخیر مقابل ساندرلند و میدلزبورو امیدوارند که به ششمین پیروزی پیاپی لیگ دست یابند.

وستهم یونایتد هم اکنون با 22 امتیاز در رده دوازدهم جدول حضور داشته و ناکامی در این بازی احتمالاً منجر به سقوط چند پله ای چکش ها می شود. شاگردان اسلاون بیلیچ پس از شکست اخیر مقابل لستر سیتی، چاره ای جز جبران مافات در مقابل منچستر یونایتد ندارند و احتمالاً با انگیزه زیادی پا به این مسابقه خواهند گذاشت. آخرین تقابل این دو تیم در چارچوب جام اتحادیه در نوامبر اخیر بود که با برتری 4-1 یونایتد به پایان رسید.

نکات آماری بازی:

طی 17 رویارویی اخیر این دو تیم فقط 2 برد نصیب وستهم شده در حالی که سهم منچستر یونایتد 9 برد و 6 تساوی است.

طی 15 رویارویی اخیر تیم های وستهم و منچستر یونایتد در کلیه رقابت ها، فقط یک برد نصیب چکش ها شده است.

منچستر یونایتد در 4 بازی اخیر لیگ حداقل 2 گل را در هر بازی به ثمر رسانده است.

منچستر یونایتد در 6 بازی از 7 رویارویی اخیر با وستهم در زمین این تیم، حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

این مسابقه سومین رویارویی این دو تیم از نوامبر 2016 تاکنون است.

وستهم یونایتد پس از 3 برد متوالی در لیگ، در هفته نوزدهم طعم تلخ شکست را مقابل لستر سیتی چشید.

آخرین بار که منچستر یونایتد به 6 برد پیاپی لیگ دست یافت، به آوریل 2015 مربوط می شود.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

وستهم یونایتد: مارک نوبل به علت مصدومیت زانو در مسابقه مقابل لستر سیتی، این بازی را از دست داد. پدرو امبا اوبیانگ و ادیمیلسون فرناندز برای جانشینی کاپیتان وستهم با یکدیگر رقابت می کنند.

آلوارو آربلوا، آرتور ماسواکو، گوکهان توره و دیافرا ساکو به علت مصدومیت در این بازی قادر به همراهی چکش ها نبوده اما جیمز کالینز به تمرینات وستهم برگشته است هر چند که هنوز قادر به حضور در تمرینات اصلی نیست. ریس آکسفورد و سم بایرام پس از رفع مصدومیت به تمرینات وستهم برگشته اند. جدایی سیمونه زازا از وستهم قطعی شده و احتمالاً وی به زودی به یوونتوس باز می گردد.

منچستر یونایتد: فدراسیون فوتبال ساحل عاج با درخواست ژوزه مورینیو مبنی بر استفاده از اریک بایی در این بازی موافقت نکرد و بدین ترتیب بایی از اردوی منچستر یونایتد جدا شد تا به همراه تیم ملی کشورش راهی مسابقات جام ملت های آفریقا شود. این تصمیم موجب ناراحتی مورینیو شد. وین رونی که هر دو بازی اخیر را به علت مصدومیت از دست داده، باز هم وضعیت مشخصی برای همراهی تیمش ندارد اما مایکل کریک پس از بهبود بیماری، بر خلاف دیدار پیشین مقابل میدلزبورو، از شانس خوبی برای همراهی تیمش برخوردار است.

مارکوس روخو و فیل جونز پس از نیمکت نشینی در بازی قبل، احتمالاً به ترکیب اصلی یونایتد بر می گردند زیرا کریس اسمالینگ نمایش مطمئنی را در بازی با میدلزبورو ارائه نداد. آنتونی مارسیال نیز پس از نمایش خوب در بازی قبل از شانس زیادی برای دومین حضور پیاپی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ برخوردار است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی نتیجه بازی:

4464