آنتونیو کونته پس از سیزدهمین برد پیاپی چلسی عملکرد شاگردانش را ستود

آنتونیو کونته پس از سیزدهمین برد پیاپی چلسی عملکرد شاگردانش را ستود

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی با پیروزی 4-2 مقابل استوک سیتی به سیزدهمین برد پیاپی خود در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست یافت تا آنتونیو کونته این دستاورد را دستاوردی فوق العاده دشوار بنامد.

به گزارش وبسایت نود، استوک سیتی در این دیدار عملکرد خوبی داشت و با گل‌های مارتینز ایندی و کراوچ بازی را دو بار به تساوی کشاند اما دو گل از ویلیان و گل‌های کاستا و کیهیل برتری 4-2 را برای آبی‌ها به ارمغان آورد تا این تیم برای سیزدهمین بار پیاپی در لیگ برتر انگلیس به پیروزی برسد. آنتونیو کونته پس از این دیدار با تقدیر از عملکرد استوک اعلام کرد بازیکنان چلسی بخاطر عملکردشان باید خوشحال باشند چراکه دستاورد بزرگی داشته‌اند. او در مصاحبه با BBC Sport اعلام کرد:

پیروزی در 13 دیدار پشت سر هم در لیگ برتر کار بسیار دشواری است بنابراین باید به بازیکنانم تبریک بگویم. استوک نمایش خوبی داشت، آن‌ها توپ‌های بلند خوبی برای کراوچ ارسال می‌کردند و روی توپ‌ها برگشت داده شده عکس العمل خوبی داشتند اما بازیکنان چلسی نشان دادند که می‌توانند در دیدارهای دشوار عملکرد خوبی داشته باشند. آن‌ها همکاری منسجمی داشتند و در مقابل سختی‌ها به خوبی عکس العمل نشان دادند و موفق شدند دستاورد بزرگی را کسب کنند. به این تیم افتخار می‌کنم.

1899