آخرین بازی سروش برای تراکتور یا ...؟

آخرین بازی سروش برای تراکتور یا ...؟

به گزارش "ورزش سه"، بحث انتقال سروش رفیعی به تیمی دیگر، موضوع جدیدی به شمار نمی رود. رفیعی که با درخشش در تیم فولاد خوزستان مورد توجه باشگاه های بزرگتر قرار گرفته بود، با مشکلی که در زمینه کارت های معافیت برخی بازیکنان رخ داد، در شرایط ویژه ای قرار گرفت و در نهایت به تیم تراکتورسازی پیوست تا این دوران را سپری کند.

19 دی ماه 1395 مدت خدمت قانونی سروش رفیعی به پایان خواهد رسید و این یعنی این بازیکن از این تاریخ به بعد دیگر بازیکن تراکتورسازی تبریز به حساب نمی آید و می تواند به صورت آزادانه تیم بعدی خود را انتخاب کند.

هافبک خوش تکنیک تیم ملی فوتبال ایران، اولویت انتخاب خود را بازی در خارج از ایران و لژیونر شدن قرار داده است؛ موضوعی که می تواند تضمین کننده حضور او در جام جهانی 2018 نیز در صورت صعود تیم ملی به این مسابقات باشد. اما با توجه به اینکه در میانه های فصل قرار داریم و تیم ها در پنجره نقل و انتقالات کوتاه زمستانی با محدودیت های نفری و البته زمانی برای جذب بازیکنان مورد علاقه خود روبه رو هستند، شاید پیدا کردن تیمی مناسب در خارج از کشور کار آسانی در این برهه زمانی نباشد.

در صورت فراهم نشدن شرایط برای لژیونر شدن، رفیعی می تواند از میان تیم هایی که در داخل کشور علاقمند به جذب او هستند، انتخاب بعدی خود را انجام دهد. مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در آخرین مصاحبه خود از تلاش برای حفظ سروش رفیعی به عنوان بازیکن آزاد سخن گفته است؛ همینطور تیم پرسپولیس تهران از مشتریان جدی این بازیکن به حساب می آید که به صورت رسمی در لیست خرید این باشگاه قرار گرفته است.

سروش رفیعی اما خودش در آخرین مصاحبه با "ورزش سه" در مورد این موضوع سکوت کرده است و در صورت فراهم نشدن شرایط برای لژیونر شدنش، تصمیم گیری در مورد تیم بعدی خود را به پس از برگزاری اردوهای تیم ملی موکول کرده است.

اما موضوعی که بیش از هر چیزی به چشم می آید، این است که دیدار مقابل ذوب آهن در نیمه نهایی جام حذفی می تواند آخرین دیدار سروش رفیعی برای تراکتورسازی با توجه پیشنهادهای موجود برای او باشد.