وضعیت نامشخص دروازه بان تیم ملی انگلیس؛ دستمزد بالای هارت او را از تورینو جدا می کند؟

وضعیت نامشخص دروازه بان تیم ملی انگلیس؛ دستمزد بالای هارت او را از تورینو جدا می کند؟

وبسایت رسمی برنامه نود - انتقال دائمی جو هارت به تورینو بعید به نظر می رسد و باشگاه ایتالیایی قادر به پرداخت دستمزد این دروازه بان نخواهد بود.

به گزارش وب سایت نود، مدیر باشگاه تورینو ضمن تأیید این خبر افزود باشگاه از منابع مالی کافی برای پرداخت دستمزد و هزینه های قرارداد دائمی جو هارت نمی باشد.

گزارش های منتشر شده در فوتبال انگلیس حاکی از آنست که لیورپول از جلمه تیم هایی است که قصد دارد در پایان فصل این دروازه بان ملی پوش انگلیس را به خدمت بگیرد. La Stampa در گفتگویی با کایرو مدیر باشگاه تورینو، در مورد آینده جو هارت از کایرو پرسید که وی در پاسخ گفت:

از حضور جو هارت بسیار خوشحال هستم اما می دانیم که او بازیکن ما نیست و پرداخت دستمزدهای جو هارت برای ما بسیار سنگین خواهد بود. باید در ماه ژوئن درباره آینده او تصمیم گیری کنیم.

تورینو در پایان هفته هیجدهم سری آ در رده هشتم جدول قرار دارد. جو هارت در این فصل 16 بازی برای این تیم ایتالیایی انجام داده است. کایرو در ادامه صحبت هایش گفت:

هدف ما حضور در اروپاست و از همان ابتدای فصل هم به همین مسئله توجه داشته ایم. البته دوست دارم که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم.

2081