ناراحتی مورینیو از تصمیم مربی ساحل عاج

ناراحتی مورینیو از تصمیم مربی ساحل عاج

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچستر یونایتد از تصمیم کادر فنی تیم ملی ساحل عاج برای مخالفت با به تعویق انداختن زمان ملحق شدن اریک بایی به اردوی این تیم ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو پس از پیروزی دراماتیک 2-1 روز گذشته تیمش مقابل میدلزبورو عنوان کرد تیم ملی ساحل عاج با درخواست منچستر یونایتد برای به تعویق انداختن زمان ملحق شدن اریک بایی به اردوی این تیم در آستانه جام ملت ها آفریقا مخالفت کرده و این بازیکن باید روز 2 ژانویه به اردوی ساحل عاج ملحق شود.

مورینیو پس از بازی به نقل از fourfourtwo گفت:

بایی بازی با وستهم را از دست می دهد چون باید به اردوی تیم ملی ساحل عاج ملحق شود. ما از آن ها خواستیم پس از بازی با وستهم به اردو برود اما موافقت نکردند. امیدوارم قهرمان آفریقا شوند چون این تصمیم ها را می گیرند تا کنترل همه چیز را در دست داشته باشند. مطمئنا برای قهرمانی به این رقابت ها می روند. می دانم بایی را برای یک ماه در اختیار نخواهیم داشت. اما اسمالینگ، جونز و روخو را داریم. بنابراین برای هشت بازی سه مدافع وسط در اختیار داریم.

سرمربی منچستر یونایتد همچنین درباره عملکرد فلاینی در بازی با میدلزبورو که به دلیل سرماخوردگی مایکل کریک جایگزین او شده بود گفت:

امیدوارم کریک به بازی با وستهم برسد. رونی شانس کمی دارد اما کریک شانس بالایی دارد اما من از عملکرد فلاینی راضی هستم. از بازی که ارائه کرد واقعا خوشحالم. فکر می کنم هواداران درک می کنند که فلاینی چقدر مفید است. آن ها متوجه شدند که او برای تیم تمام تلاشش را می کند.

2031