الاهلی عربستان 2 - نفت ایران یک

الاهلی عربستان 2 - نفت ایران یک

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم در حالی بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در جده به مصاف الاهلی می رود که بازی رفت را در ورزشگاه آزادی با یک گل به سود خود به پایان رساند و برای صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا به یک تساوی در بازی امشب نیاز دارد.داور: کیم دانگ جین (کره جنوبی)   
کمک ها: جئونگ های سانگ و  بنگ گی ئول (کره جنوبی)

الاهلی عربستان: عبداله المعیوف، اوساما اوساوی، موتاز اوساوی، عقیل السهبی، عبدل شافی، ولید رشید، تایسیر جاسم، مصطفی بساس، حسین المقاوی، سلمان المواشر، عمر السوما
سرمربی: کریستین گروس

نفت ایران: علیرضا بیرانوند، امین حاج‌محمدی، سیامک کوروشی، لئوناردو پادوانی، علیرضا عزتی، مهدی شیری، مهدی لطفی، وحید حمدی‌نژاد، ایمان مبعلی،وحید امیری، غلامرضا رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان

کارت زرد:
علیرضا بیرانوند(دقیقه 27)
ولید رشید (دقیقه 44)، موتاز هوساوی (دقیقه 45+1)شرح گل:
0 - 1 (نفت ایران) : بازهم مهندس ایمان مبعلی و بازهم ارسال های استثنایی وی به کمک نفتی ها آمد و ضربه ایستگاهی ارسالی توسط او، توسط لئوناردو پادووانی جلو کشیده، به ثمر رسید. وی در محوطه شش قدم الاهلی با یک پرش به موقع و ضربه بغل پای دقیق، دروازه عبداله معیوف را در دقیقه 32 باز کرد.

1 – 1(الاهلی عربستان) : یک بار دیگر خطرناک ترین بازیکن الاهلی برای این تیم موثر واقع شد. حرکت سریع و حرفه ای مصطفی بساس از جناح چپ نفتی ها با پاس به بیرون وی در محوطه جریمه نفت ادامه یافت و عمر السوما، با ضربه ای دقیق این پاس خوب را در دقیقه 38 وارد دروازه نفتی ها کرد.

2 – 1 (الاهلی عربستان) : حرکت بازیکنان الاهلی، این بار از جناح راست نفتی ها، باعث رسیدن توپ به سلمان المواشر شد و وی نیز توپ را روی دروازه نفتی ارسال کرد و بازهم عمرالسوما با پروازی بلند در بین دو مدافع نفت و موفق تر از حاج محمدی و پادوانی، با ضربه سر دروازه بیرانوند را برای بار دوم باز کرد.


دقایق حساس:
دقیقه 09 – اولین شوت به سمت دروازه را بازیکنان الاهلی به سمت دروازه نفت زدند و عمرالسوما این شوت را از پشت محوطه جریمه زد و این توپ توسط بیرانوند مهار شد.دقیقه 11 – بازهم ستاره الاهلی یعنی عمر السوما، ضربه خطرناکی دیگری را به سمت دروازه نفتی ها زد و این توپ توسط بیرانوند و مدافعان نفت دور شد.

دقیقه 13 – حرکت بازیکنان الاهلی از جناح راست، منجر به ارسال خطرناکی از سوی بازیکنان این تیم شد اما این توپ را بیرانوند دفع کرد.

دقیقه 26 – ولید رسید پس از پاسکاری بازیکنان الاهلی، شوت خطرناکی را روانه دروازه نفت کرد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.