منچستر یونایتد 2-1 میدلزبورو؛ بازگشت در فرگی تایم در روز تولد سرالکس

منچستر یونایتد 2-1 میدلزبورو؛ بازگشت در فرگی تایم در روز تولد سرالکس

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد در یک دیدار جذاب و دیدنی موفق شد میدلزبورو را 2-1 شکست دهد.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد در یک بازی تماشایی، پر سرعت و هیجان انگیز، موفق شد در عرض دو دقیقه بازی باخته را جبران کند و به پیروزی دست پیدا کند، بردی که با توجه به موقعیت های این تیم در این بازی، سزاوارانه بود. یونایتد در روز تولد فرگوسن، به سبک تیم های او پیروز شد. این ششمین برد پیاپی تیم مورینیو بود.

در یکی از چند بازی همزمان روز شنبه از هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در آخرین بازی خود در سال 2016 میلادی، میزبان میدلزبورو بود. شیاطین سرخ که به دنبال پنجمین برد پیاپی خود در لیگ برتر بودند، با 5 تغییر نسبت به بازی قبل وارد زمین شدند.

منچستر یونایتد

ده خیا، والنسیا، اسمالینگ، بایی، بلیند، پوگبا، هررا، فلینی، مخیتاریان، مارسیال، زلاتان ابراهیموویچ

ذخیره ها:

رومرو، لینگارد، رشفورد، ماتا، جونز، روخو، شواین اشتایگر

میدلزبورو:

والدز، برناردو، چمبرز، گیبسون، فرند، ترائوره، دی روون، لیدبیتر، فورشاو، داونینگ، نگردو

ذخیره ها:

گوزان، فابیو، آیالا، کلیتون، استوانی، رامیرز، رودز

منچستر یونایتد همچون بازی های قبلی خانگی خود، پرقدرت بازی را شروع کرد و موقعیت های زیادی را در نیمه اول روی دروازه حریف خلق کرد، تیم مورینیو به دنبال این بود تا در همان نیمه نخست، دفاع پر تعداد و لایه لایه بورو را کنار بزند و با برتری به رختکن برود، البته که آن ها در خلق موقعیت نسبتاً خوب عمل کردند ولی در گلزنی ناکام بودند.

در نیمه نخست، منچستر یونایتد دو بار تیر دروازه را لرزاند و گل صحیح زلاتان، با اشتباه داور مردود اعلام شد.

در دقیقه 14، سانتر مارسیال با ضربه سر مخیتاریان همراه شد، پوگبا ضربه برگردان را به سمت دروازه حریف زد که توپ او به تیر خورد و منحرف شد.دقیقه 31 بازی، این بار هم مارسیال در نقش سازنده ظاهر شد و مخیتاریان به دروازه حریف شلیک کرد که ضربه او توسط والدز مهار شد.

فشار یونایتد همچنان ادامه داشت، دقیقه 39، شوت دیدنی مارسیال از فاصله 25 یاردی، به تیر دروازه برخورد کرد، در ادامه همین صحنه، مارسیال از جناح چپ سانتر خوبی را روی دروازه فرستاد و زلاتان با توانایی بالای بدنی، یک ضربه عالی را به سمت دروازه حریف زد و یونایتد را به گل رساند، اما روی این صحنه والدز خودش را روی زمین انداخت و داور هم لحظاتی بعد در یک تصمیم عجیب و بحث برانگیز، خطای بازی خطرناک زلاتان را اعلام کرد.

به این ترتیب نیمه نخست در حالی پایان یافت که یونایتد برتری محسوسی نسبت به حریف داشت. شیاطین سرخ در نیمه دوم هم به فکر بازی هجومی باشند و زلاتان بار دیگر در متن حملات یونایتد حضور داشت، اما دقیقه 52 باز هم او در زدن گل ناکام ماند. ضربه نه چندان خوب او توسط والدز مهار شد.

در دقیقه 65 بازی، مورینیو که نیاز به گل داشت، دو تعویض انجام داد. ماتا و روخو جای فلینی و بلیند را گرفتند. اما اتفاق ناگواری برای شیاطین سرخ رخ داد. دقیقه 67 حریف به گل رسید.

دقیقه 67: میدلزبورو روی دومین شوت درون چارچوب خود و یکی از دو موقعیت جدی خود در کل مسابقه، به گل رسید. یک سانتر از جناح راست، تعلل بازیکنان یونایتد و ضربه تمام کننده لیدبیتر، میدلزبورو را برخلاف جریان بازی، 1-0 جلو انداخت.

بعد از این گل، مورینیو یک تعویض ریسکی دیگر انجام داد. این بار او یک مدافع را بیرون کشید و مهاجم به زمین فرستاد. اسمالینگ از زمین بیرون آمد و رشفورد به زمین رفت. یونایتد در این فاصله، توسط زلاتان می توانست به گل برسد که این بار هم والدز مانع شد.

یونایتد حد فاصل دقیقه 75 تا 85، پنج موقعیت مسلم گلزنی ایجاد کرد تا این که بالاخره به گل رسید. پیش از رسیدن به گل، این تیم سه فرصت عالی را از دست داد و در این بین، دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه، توسط داور پنالتی اعلام نشد. رشفورد در دقیقه 76، مارسیال در دقیقه 82 و سپس ماتا در دقیقه 84، فرصت های خیلی خوبی را از دست دادند. اما بالاخره فشار همه جانبه یونایتد به ثمر نشست و توفان دو دقیقه ای یونایتد را به برد رساند.

دقیقه 85: مارسیال فرشته نجات یونایتد شد، سانتر بلند از زمین خودی با اثرگذاری عالی زلاتان همراه شد، او با این ضربه سر مارسیال را صاحب توپ کرد، و مهاجم فرانسوی با یک بغل پا بالاخره قفل دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه 87: به فاصله کمتر از دو دقیقه از گل اول، یونایتد بازی را برگرداند و پیروز میدان شد. سانتر عالی ماتا از جناح راست با ضربه سر پوگبا همراه شد و یونایتد در فاصله ای اندک، به گل پیروزی بخش رسید.

شیاطین سرخ در نهایت موفق شدند این بازی جذاب را با نتیجه 2-1 پیروز شوند. یونایتد در این مسابقه 32 موقعیت گلزنی خلق کرد و 12 شوت به سمت دروازه حریف داشت. بورو هم در حالی که فقط دو شوت درون چارچوب داشت، تا مرز پیروزی در این بازی پیش رفت ولی یونایتد پیروزی را به چنگ آورد. شیاطین سرخ در روز تولد 75 سالگی سرالکس فرگوسن، به سبک تیم های او به بازی برگشتند.

2021