بایرامی: احتمال جدایی‌ام از ماشین وجود دارد

بایرامی: احتمال جدایی‌ام از ماشین وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بایرامی درباره دیدار معوقه‌شان مقابل سایپا در شروع دیدارهای نیم فصل دوم گفت: شرایط جوی آب و هوا در پنجم دی ماه خوب نبود و برای همین بازی‌مان به تعویق افتاد که مشکل آنچنانی وجود ندارد و احتمالا بازی هفته بعدمان یکی، دو روز دیرتر برگزار خواهد شد. سازمان لیگ دیگر وقتی ندارد که بازی را در روز دیگر قرار دهد و اجباری هست که باید بازی کنیم.

او درباره عملکرد ماشین‌سازی در نیم فصل اول گفت: امتیاز، کارنامه‌مان و همه  چیز نشان می‌دهد که عملکردمان در حد متوسط هم نبود و یک چیزی در حد افتضاح بوده و این افتضاحی که می‌گویم خیلی از بدشانسی‌ها هم در آن دخیل بوده ولی دیگر عملکردمان آن را نشان می‌دهد و خیلی وضعیت‌مان در جدول بد است. امیدوارم نیم فصل دوم شرایط ماشین‌سازی از اینی که هست خیلی بهتر شود چون واقعا حقش نبود با این بازیکنان و عوامل اینجای جدول باشد. کوتاهی از ما هم بوده و همه دست به دست هم دادند تا این نتایج رقم بخورد.

وی در ادامه افزود: شرایطمان خیلی بد بود هم مصدوم داشتیم، هم ما بازیکن‌ها یک کم بد بازی می‌کردیم و همه چیز دست به دست هم داد تا نتایج اینطور برای ماشین‌سازی رقم بخورد. امیدوارم نیم فصل دوم برای تیم ما روزهای خوبی را سپری کنیم.

ماشین‌سازی اگر اینطور پیش برود یکی از تیم‌های سقوط کرده به لیگ دسته اول خواهد بود و هافبک این تیم در این‌خصوص می‌گوید: وضعیت‌مان در جدول خیلی نگران‌کننده است اما با بازیکنانی که ماشین‌سازی دارد و حضور و درایت آقای کاظمی که همیشه نشان دادند تیم بحران‌زده را متحول می‌کنند می‌توان به ماشین‌سازی کمک کرد از این شرایط خارج شود. این تیم تبریزی بعد از 20 سال به لیگ‌برتر آمده و طرفداران واقعی دارد. آنها از این موضوع خوشحال بودند و امیدوارم در لیگ ماندگار شویم. تیمی که سال اول بتواند در لیگ‌برتر ماندگار شود کارنامه موفقی از خود بجای گذاشته است.

وی در رابطه با دیدارشان با سایپا دیگر تیم انتهای جدول می‌گوید: این مهمترین بازی فصل‌ ما خواهد بود و اگر بتوانیم آنها را شکست دهیم روی روال می‌افتیم و بعد از 13، 14 هفته برنده می‌شویم و تیمی را می‌بریم که از نظر امتیازی با ما خیلی فاصله ندارد. به نظرم تیم تا حدودی از بحران خارج می‌شود.

بایرامی درباره احتمال ماندن یا جدایی‌اش در این تیم هم گفت: وضعیتم به طور صددرصدی مشخص نیست ولی احتمال اینکه جدا بشوم وجود دارد اگرچه در این سال‌ها در هر تیم تبریزی که حضور داشتم تمام تلاشم را برای کسب نتایج بهتر به کار بستم. امیدوارم چه در ماشین‌سازی باشم و چه نباشم این تیم نتایج خوبی کسب کند.