گواردیولا: استرلینگ جنگنده هواداران لیورپول را ساکت می کند

گواردیولا: استرلینگ جنگنده هواداران لیورپول را ساکت می کند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچستر سیتی اذعان کرده ستاره انگلیسی این تیم می تواند با فشار ناشی از بازگشت به آنفیلد کنار بیاید.

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا در آستانه بازی حساس امشب تیمش در آنفیلد ضمن تمجید از عملکرد رحیم استرلینگ در این فصل عنوان کرده این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن لیورپول را دارد می تواند با فشار ناشی از بازی مقابل هواداران حاضر در آنفیلد کنار بیاید.

گواردیولا به نقل از ESPN به خبرنگاران گفته:

من با رحیم راجع به عملکردش در دو بازی اخیر صحبت کردم اما در مورد بازگشت به آنفیلد با هم حرف نزدیم. بازی کردن هر زمان که جمعیت حاضر در ورزشگاه سمت شما نباشند دشوار است اما این مسئله بخشی از روند رشد بازیکنی مثل استرلینگ است تا بتواند به بازیکن بهتری تبدیل شود. ما سعی می کنیم با شرایط کنار بیاییم. رحیم باید روی کاری که که قرار است انجام دهد تمرکز کند. تنها در این صورت می تواند با شرایط کنار بیاید.

استرلینگ در نیم فصل نخست بازیکن کلیدی ما در خط حمله بود. یک ماه پیش برای مدتی افت کرد و دیگر مثل ابتدای فصل با انگیزه بازی نمی کرد اما در چند بازی اخیر دوباره به دوران اوجش نزدیک شده و ما به او نیاز داریم. ما به توانایی او در مصاف های تک به تک و پا به توپ شدن هایش نیاز داریم. البته که او استعداد بالایی دارد اما یک مقدار باید در بازیخوانی بهتر شود تا بفهمد چه زمانی باید به دفاع حریف بزند و چه زمانی پاسکاری کند. گاهی اوقات باید بیشتر دریبل کند. ما از عملکرد او راضی هستیم. استرلنیگ جنگنده است. رحیم در دو بازی اخیر تاثیرگذار بوده و نباید فراموش کنیم هنوز خیلی جوان است. همه بازیکنان به پروسه ای برای بهتر شدن نیاز دارند اما از عملکرد او تا به اینجا خوشحال هستیم.

2031