پیش‌بازی لیورپول-منچسترسیتی/ نبرد سبک‌های آشنا

پیش‌بازی لیورپول-منچسترسیتی/  نبرد سبک‌های آشنا

2 سرمربی با 2 تفکر ظاهرا شبیه به مصاف هم می‌روند.

 به گزارش کاپ، هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر انگلیس با بازی ساعت 21 امشب لیورپول در خانه مقابل منچسترسیتی به اوج حساسیت می‌رسد؛ جایی که برنده بازی می‌تواند به جاه‌طلبی‌هایش برای گرفتن چلسی در صدر جدول ادامه دهد و بازنده تا حد زیادی از کورس قهرمانی دور می‌ماند. تساوی هم تنها چلسی را خوشحال می‌کند.

شرایط جدول 

لیورپول با 40 و منچسترسیتی با 39 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند و در واقع برنده بازی بیش از پیش چلسی خوشحال در صدر جدول را تحت فشار قرار می‌دهد.

غایبان بازی 

 اینگس، کوتینیو، متیپ و ساخو در ترکیب لیورپول غایب هستند. البته کوتنیو دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته اما به زعم کلوپ آماده حضور در بازی نیست پس روی نیمکت می‌نشیند.کمپانی، گندوگان و دلپ سیتی را همراهی نمی‌کنند و اگر استونز بازی نکند، قطعا گواردیولا خوشحال می‌شود زیرا احتمال دادن پاس اشتباه از سوی او به بازیکنان حریف در هر بازی بسیار بالاست! 

رویارویی‌های قبلی 

 در 204 رویارویی قبلی، لیورپول صد بار منچسترسیتی را برده، 51 بازی مساوی شده و 53 رقابت هم با برتری منچسترسیتی به پایان رسیده است.

نکات کلیدی 

هیچ کدام از 4 گل آگوئرویی که امشب از دوران محرومیت بازمی‌گردد در آنفیلد زده نشده است.

لالانا، هافبک لیورپول بیش‌تر از هم هم‌پست‌های خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس روی گل‌های تیمش نقش داشته است؛ با 7 گل و 6 پاس گل! 

لیورپول در 16 بازی خانگی اخیر شکست نخورده است.

ترکیب احتمالی 

لیورپول: مینیوله، میلنر، کلاوان، لاورن، کلاین، جان، لالانا، هندرسون، فرمینو، استوریج، مانه

منچسترسیتی: براوو، اوتامندی، زابالتا، کیلیشی، کلاروف، فرناندینیو، فرناندو، دی‌بروین، سیلوا، استرلینگ، آگوئرو