پیش بازی منچستر یونایتد - میدلزبورو؛ ملاقات دوباره مورینیو و کارانکا

پیش بازی منچستر یونایتد - میدلزبورو؛ ملاقات دوباره مورینیو و کارانکا

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد به دنبال ششمین برد پیاپی خود است.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد شنبه در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، به مصاف میدلزبورو می رود، این آخرین بازی یونایتد در نیم فصل اول فوتبال جزیره محسوب می شود، البته تفاوت بین نیم فصل اول و دوم فقط دو روز است، شیاطین سرخ دوشنبه باید به مصاف وستهم یونایتد بروند و هر دو مربی با نیم نگاهی به بازی هفته بیستم، تیم خود را در این دیدار به زمین می فرستند. این مسابقه آخرین بازی دو تیم در سال 2016 میلادی هم به حساب می آید.

منچستر یونایتد بعد از شروع خوب در ابتدای فصل، روند پرنوسانی داشت، اما در هفته های اخیر دوباره روی نوار برد حرکت می کند. آن ها در 5 بازی اخیر خود پیروز شده اند و به دنبال ششمین پیروزی متوالی هستند. مورینیو برای کسب این رکورد، باید تیم دستیار سابقش را شکست دهد. کارانکا سرمربی فعلی بورو در دوران سه ساله حضور مورینیو در رئال مادرید، دستیار او بود. کارانکا در کنفرانس خبری پیش از بازی خود، عنوان کرده که به مورینیو مدیون است و پس از بازی با او مدتی را سپری خواهد کرد تا با هم گپ و گفت داشته باشند.

منچستر یونایتد بعد از شکست در مقابل چلسی در 23 اکتبر، باختی را تجربه نکرده است. جالب اینجاست که یونایتد در آخرین بازی های خود در سال 2012، 2013، 2014 و 2015 کلین شیت کرده است.

در سمت مقابل بورو، در شش بازی اخیرش سه باخت را تجربه کرده است، آن ها در شش بازی اخیرشان، فقط دو برد کسب کرده اند که هر دو پیروزی مقابل تیم های قعرنشین بوده است. هال سیتی و سوانزی.

در شش بازی اخیر دو تیم، یونایتد 4 بار پیروز شده است. و بورو فقط یک بار آن هم در ضربات پنالتی پیروز شده است. دو تیم فصل گذشته بعد از شش سال دوباره رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در چارچوب جام اتحادیه انجام شد. آخرین بازی دو تیم در لیگ برتر، مربوط به هفت سال قبل است.

طبق گفته مورینیو، لوک شاو و وین رونی نمی توانند در این دیدار منچستر یونایتد را همراهی کنند. در سمت مقابل باراخان و هازبند چنین وضعیتی را در تیم کارانکا دارند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات بازی

منچستر یونایتد در هفت بازی اخیرش مقابل بورو در لیگ برتر، شکست نخورده است. 4 برد و 3 تساوی. با این حال، آن ها در اکتبر 2005، 4-1 مقابل میدلزبورو شکست خوردند.

میدلزبورو فصل گذشته در این ورزشگاه، یونایتد را در ضربات پنالتی شکست داد و راهی دور بعد جام اتحادیه شد.

رونی در چهار بازی گذشته اش مقابل بورو در لیگ برتر، دو گل زده و سه پاس گل ارسال کرده است، اما او در این بازی غایب است.

یونایتد در آخرین بازی های لیگ برتری خود در سال 2012، 2013، 2014 و 2015 کلین شیت کرده است.

منچستر یونایتد چهار بازی قبلی خود را در لیگ برتر پیروز شده است، آخرین باری که آن ها 5 بار پیاپی در لیگ برتر پیروز شدند، به آپریل 2015 باز می گردد (البته در نهایت آن رکورد به شش برد رسید).

بورو در 22 بازی اخیرش در خارج از خانه در لیگ برتر، فقط یک بار پیروز شده است (6 تساوی 15 باخت).

میدلزبورو در 12 بازی از 22 بازی اخیرش در خارج از خانه در لیگ برتر، موفق به گلزنی نشده است.

زلاتان در هفت بازی اخیرش، روی ده گل تاثیر مستقیم داشته است (هشت گل و دو پاس گل).

2021