دل بوسکه: زیدان را هم مثل من کوچک می‌کنند

دل بوسکه: زیدان را هم مثل من کوچک می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، یک سال از حضور زیدان روی نیمکت رئال مادرید می گذرد و او توانسته تیم بحران زده ای که تحویل گرفته بود را به سه افتخار ارزشمند در سال 2016 برساند. رئال با زیدان در 37 بازی متوالی نیز بدون شکست مانده است.

برخی کارشناسان و تمام رسانه های بارسلونا معتقدند که زیدان در کسب این موفقیت ها بسیار خوش شانس بوده؛ اما دل بوسکه ضمن انتقاد از این دسته افراد به ال کنفیدنسیال گفت: «می دانیم که همیشه هستند افرادی که موفقیت یک مربی را به پای خوش شانسی او می نویسند. زیدان نقش عمده ای در کسب افتخارات رئال در سال 2016 داشت. نقش او در کسب سه گانه بین المللی رئال غیر قابل انکار است.

زمانی من را کوچک می کردند و موفقیت هایم را به پای شانس می گذاشتند و حالا با زیدان چنین رفتاری را دارند. واضح است که بازیکنان رئال، زیدان را به عنوان یک رهبر قبول دارند و تمام ایده های او را پذیرفته اند و اجرا می کنند. زیدان نشان داده است که تاثیر زیادی روی مجموعه تحت اختیارش دارد.»

بازگشت به رئال: «من از مربیگری بازنشسته شده ام. نه من برنامه ای برای بازگشت به رئال دارم و نه باشگاه علاقه ای به این کار دارد. در انتخابات ریاست باشگاه نیز بی طرف خواهم بود و هیچ پستی در باشگاه نیز قبول نمی کنم. 36 سال در رئال بودم و کسی نمی تواند بگوید رئالی نیستم.»