کریستال پالاس، پیشنهاد تاتنهام را برای زاها رد خواهد کرد

کریستال پالاس، پیشنهاد تاتنهام را برای زاها رد خواهد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - پالاس، قصدی برای فروش زاها ندارد.

به گزارش وبسایت نود، ویلفرد زاها بار دیگر مورد توجه باشگاه تاتنهام قرار گرفته است. این بازیکن 24 ساله در این فصل هم در تیم پالاس، یکی از بهترین ها بوده است، و پوچتینو در آخرین مصاحبه اش اگرچه در مورد تلاش برای خرید زاها صحبتی نکرد، اما تایید کرد که به بازیکنان خوب علاقه مند است و زاها را هم بازیکن خوبی می داند.

گاردین گزارش داده است، در حالی که تاتنهام آماده است دوباره برای این بازیکن پیشنهادی را ارائه کند ولی کریستال پالاس قصدی برای فروش این بازیکن به اسپرز ندارد. پالاس در تابستان هم پیشنهاد تاتنهام را برای جذب این بازیکن 24 ساله رد کرد. در حالی خبر علاقه تاتنهام شنیده می شود که زاها به زودی پالاس را ترک می کند تا به اردوی ساحل عاج برود. تورنمنت جام ملت های آفریقا از چهاردهم ژانویه شروع می شود و این بدان معناست که زاها بیشتر زمان فصل نقل و انتقالات زمستانی، درگیر جام ملت ها است.

در عین حال، پالاس تلاش دارد تا به زاها، پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه کند. قرارداد فعلی زاها تا سال 2020 اعتبار دارد. او در قرارداد فعلی اش 40 هزار پوند در هفته دستمزد می گیرد که پالاس می خواهد این حقوق را به 65 هزار پوند افزایش دهد.

2021