سیگوردسون: فشار رسانه ها به ایسلند کمک کرد تا انگلیس را شکست دهد

سیگوردسون: فشار رسانه ها به ایسلند کمک کرد تا انگلیس را شکست دهد

وبسایت رسمی برنامه نود - گیلفی سیگوردسون معتقد است که فشار رسانه ها نقش بزرگی در شکست تیم ملی انگلیس مقابل ایسلند در یورو 2016 ایفا کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، هافبک تیم سوانسی مقابل اکثر ستاره های تیم ملی انگلیس در لیگ برتر قرار گرفته است و احساس می کند که انتقادات در رسانه های بریتانیایی نقش بزرگی در ناکامی این تیم در عرصه های بین المللی ایفا می کند. وی در مصاحبه با Omnisport گفت:

راهیابی به رقابت های یورو 2016 در فرانسه دستاورد بزرگی برای ایسلند و کشورمان بود اما شکست دادن انگلستان در مرحله یک هشتم نهایی روزی باور نکردنی را رقم زد. بازی در آن مسابقات حس ویژه ای داشت. بعد از کسب تساوی مقابل پرتغال متوجه شدیم که تورنمنت خوبی خواهیم داشت. فکر می کردیم که انگلستان را شکست خواهیم داد. از بازی مقابل پرتغال می دانستیم که عملکرد خوبی مقابل انگلیس خواهیم داشت. بدون هیچ فشاری پا به مسابقات گذاشتیم در حالیکه در سوی مقابل انگلستان تحت فشار باورنکردنی از سوی رسانه ها بود.

شما می توانید ببینید که بازیکنان برای باشگاه ها و تیم های ملی خود بازی می کنند بنابراین رسانه ها علاقه زیادی به این تیم دارند و چیز های منفی زیادی در مورد آنها نوشته می شود. فکر می کنم این نشانگر عملکرد آنهاست. اگر به بازی های مرحله مقدماتی نگاه کنید متوجه می شوید که آنها 10 بازی متوالی پیروز شده اند اما مطمئناً وقتی به تورنمنت نهایی می آیند فشار زیادی به وجود می آید.

ماجراجویی ایسلند در رقابت های یورو 2016 سرانجام با شکست 5-2 مقابل فرانسه میزبان به پایان رسید. سیگوردسون در این رابطه افزود:

پایت فوق العاده بود و فکر می کنم فرانسه بدشانس بود که قهرمان رقابت ها نشد. کل تورنمنت برای ما عالی بود. مسلماً می دانستیم که در مرحله یک چهارم نهایی بازی می کنیم اما... فکر نمی کنم متوجه شده باشیم که چقدر در آن زمان تأثیر گذار ظاهر شدیم.

1771