رقابت جدی بارسلونا و منچستر سیتی برای جذب هافبک جوان دورتموند

رقابت جدی بارسلونا و منچستر سیتی برای جذب هافبک جوان دورتموند

وبسایت رسمی برنامه نود - اگرچه بارسلونا با توجه به منابع مالی محدود باشگاه، در تلاش است تا با ستاره های فعلی خود قرارداد طولانی مدت امضا کند اما بخش هایی در تیم وجود دارد که باید تقویت شوند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در حالیکه هیچ فعالیت آنچنانی در نقل و انتقالات زمستانی وجود نخواهد داشت، لوئیز انریکه و روبرتو فرناندز، مدیر ورزشی باشگاه به دنبال شناسایی بازیکنانی هستند که مناسب سبک بازی بارسلونا باشند. در این میان جولین وایگل، هافبک دفاعی تیم دورتموند به عنوان هدفی کلیدی شناسایی شده است.

این بازیکن 21 ساله گزینه ای بی نقص برای پر کردن جای خالی سرخیو بوسکتس است و با توجه به شرایط سنی، می تواند در آینده جانشین بوسکتس 28 ساله شود. اما طبق گزارش ها، بارسلونا تنها تیمی نیست که از نزدیک وضعیت این هافبک آلمانی را زیر نظر دارد.

منچستر سیتی به همراه پپ گواردیولا به دنبال جذب بازیکنی با مشخصات وایگل است و این سرمربی اسپانیایی از دوران حضور در بوندس لیگا به خوبی با توانایی های وی آشنا می باشد. وایگل تا سال 2021 با دورتموند قرارداد دارد اما هر دو تیم انگلیسی و اسپانیایی مایل به ارائه پیشنهادی هستند که مانع از انتقال او به آلیانز آرنا شود.

1771