بودجه 30 میلیون پوندی رانیری برای تقویت لستر سیتی

بودجه 30 میلیون پوندی رانیری برای تقویت لستر سیتی

وبسایت رسمی برنامه نود - مقامات باشگاه لستر سیتی در نظر دارند بودجه 30 میلیون پوندی را برای نقل و انتقالات ژانویه در اختیار کلودیو رانیری قرار دهند تا این مربی ایتالیایی بازیکنان مورد نیازش را جذب کند.

به گزارش وب سایت نود، لستر سیتی که فصل گذشته موفق شد برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست یابد، در این فصل حال و روز خوشی نداشته و تنها سه امتیاز با منطقه خطر فاصله دارد. لستر هم اکنون در رده شانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

مدافع عنوان قهرمانی در نقل و انتقالات تابستان هم بودجه هنگفتی را برای جذب بازیکن جهت اولین حضور در لیگ قهرمانان اروپا خرج کرد که از جمله می توان به خرید اسلام سلیمانی اشاره کرد که با قراردادی به ارزش 28 میلیون پوند به این تیم پیوست تا به عنوان گران ترین قرارداد در تاریخ این باشگاه شناخته شود. به گزارش تلگراف، مالکان لستر سیتی بار دیگر قصد دارند جهت تقویت تیم شان بودجه مناسبی را در اختیار رانیری قرار دهند.

گزارش های منتشر شده حاکی از آنست که مالکان باشگاه به رانیری قول داده اند که بودجه 30 میلیون پوندی را در اختیار وی قرار خواهند داد تا این مربی بتواند حداقل سه بازیکن جدید را در نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرد. گفته می شود ویلفرد اندیدی نخستین بازیکنی است که لستر سیتی جذب خواهد کرد. قرار است این هافبک تدافعی که هم اکنون در خنت بلژیک توپ می زند، با قراردادی به ارزش 14 میلیون پوند به عضویت لستر سیتی در بیاید. علاوه بر این، رانیری قصد دارد تا یک مدافع میانی و یک مهاجم هم به تیمش اضافه کند. گفته می شود لستر سیتی به دنبال جذب مایکل کین از برنلی و آدرین سیلوا از اسپورتینگ لیسبون است؛ رانیری در نقل و انتقالات تابستان هم برای خرید این دو بازیکن تلاش کرد که البته توفیقی نداشت.

2081