واینالدوم: همه حریفان از بازی در آنفیلد ترس و وحشت دارند

واینالدوم: همه حریفان از بازی در آنفیلد ترس و وحشت دارند

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم فوتبال لیورپول معتقد است همه تیم های لیگ برتر باید از بازی در ورزشگاه آنفیلد هراس داشته باشند.

به گزارش وب سایت نود، جورجیو واینالدوم در آستانه بازی تیمش برابر منچستر سیتی اظهار داشت که همه تیمها باید از بازی در برابر لیورپول در ورزشگاه آنفیلد ترس و واهمه داشته باشند. هافبک هلندی لیورپول در حالی اینگونه اظهار نظر می کند که تیمش شنبه در آنفیلد میزبان منچستر سیتی یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

تیم فوتبال لیورپول در 16 بازی قبلی خود در رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد شکست نخورده و همچنین در دیدارهای فصل جاری در این ورزشگاه، 25 بار دروازه حریفان را باز کرده است. از اینرو واینالدوم 26 ساله بازی در این ورزشگاه را برای تیم های رقیب ترسناک می خواند. وی در این زمینه به روزنامه های بریتانیایی گفت:

به نظرم آنفیلد یک قلعه مستحکم است. شیوه بازی و همچنین نحوه گلزنی تیم ما در بازی های خانگی باعث ترس و هراس حریفان ما خواهد شد. آنچه که در حال حاضر در تیم خودمان می بینم اینست که اعتماد به نفس کاملاً بالایی داریم. به سرعت شرایط بازی را درک کرده و خود را با این شرایط وفق می دهیم. در بازی برابر استوک سیتی، حریف گل اول بازی را وارد دروازه ما کرد اما از آن لحظه به بعد کاملاً تمرکز خود را حفظ کردیم و می دانستیم که می توانیم به گل برسیم. همیشه پیروزی قبل از بازی های بزرگ بسیار خوب است زیرا با اعتماد به نفس بیشتری به استقبال بازی مهم می رویم.

دیدار شنبه بین این دو تیم در واقع نبرد بین هجومی ترین تیم های لیگ برتر انگلیس خواهد بود؛ جائیکه لیورپول با 45 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و منچستر سیتی هم (به همراه آرسنال) با 39 گل زده دومین تیم برتر در لیگ انگلیس است. واینالدوم در این زمینه اینگونه اظهار نظر کرد:

آنها (منچستر سیتی) خط حمله بسیار خوبی دارند و ما هم در خط حمله تیم بسیار خوبی هستیم. آنها بازیکنان خوبی دارند که می توانند در گلزنی هم موفق باشند، حتی بازیکنانی هم روی نیمکت دارند که می توانند به عنوان بازیکن جایگزین وارد میدان شده و در نقش گلزن ظاهر شوند؛ به همین خاطر فکر نمی کنم تفاوت چندانی از این نظر بین دو تیم وجود داشته باشد.

وی همچنین در خصوص بازیکنان هجومی و خطرناک منچستر سیتی گفت:

البته سرخیو آگوئرو بازیکن فوق العاده ای است که می تواند یک تنه بازی را به سود تیم خود رقم بزند. بنابراین او یکی از بازیکنان خطرناکی است که تهدید بزرگی برای تیم ما خواهد بود. اما فقط آگوئرو بازیکن خطرناک منچستر سیتی نیست؛ آنها بازیکنان برجسته ای مثل دی بروین، داوید سیلوا و رحیم استرلینگ را هم در تیم خود دارند که می توانند برای هر حریفی خطرناک باشند.

هم اکنون تیم های لیورپول و منچستر سیتی به ترتیب با 40 و 39 امتیاز در رده های دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

2081