دردسر جدید برای ستاره سابق فوتبال انگلیس؛ نزاع در هتل و بستری شدن در بیمارستان

دردسر جدید برای ستاره سابق فوتبال انگلیس؛ نزاع در هتل و بستری شدن در بیمارستان

وبسایت رسمی برنامه نود - پل گسکوئین، ستاره سابق تیم ملی انگلیس که سال ها اعتیاد به الکل داشته، پس از نزاع در هتلی در لندن، بار دیگر در بیمارستان بستری شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود و به نقل از رسانه های بریتانیایی، گسکوئین 49 ساله متهم به توهین های نژادپرستانه شده و طبق اظهارات شاهدان، به سمت یک خانوم آب دهان پرت کرده است. پلیس لندن می گوید که افسران گشت در خیابان های شرق لندن سه شنبه شب گزارشی دریافت کرده اند که در هتل Ace فردی ایجاد مزاحمت کرده و یک مرد 49 ساله با جراحت در ناحیه سر به بیمارستان منتقل شده است.

تری بیکر، سخنگوی گسکوئین در مصاحبه ای که با Daily Mirror انجام داد، گفت:

او بازداشت نشده است. او به زودی مرخص خواهد شد و به خانه خواهد رفت.

به گفته پلیس، ستاره سابق تیم های تاتنهام و تیم ملی انگلیس، در بیمارستان وضعیت پایداری داشته و بازجویی در جریان بوده است. آلوین کارپیو که شاهد ماجرا بوده، در توئیتر خود گسکوئین را 'بسیار نامتعادل' توصیف کرده که با لگد فردی از پله ها به پایین سقوط کرده است.

در سایر توئیت هایی که افراد حاضر در صحنه نوشته اند آمده است:

من در هتل Ace هستم و سعی در مطالعه دارم اما نمی توانم چون گسکوئین پشت سر من در حال دردسرسازی است.

گازا همین الان توسط پسری که دوستش از او سیلی خورده بود، با لگد از پله ها به پایین پرت شد. او واقعاً به جای درستی نیامده است.

گسکوئین به عنوان یکی از با استعداد ترین فوتبالیست های انگلیسی 57 بازی ملی در کارنامه دارد، اما از سال 2004 گرفتار الکل شده و دردسر های زیادی را متحمل شده است.

1771