ولبک به تمرینات آرسنال بازگشت

ولبک به تمرینات آرسنال بازگشت

وبسایت رسمی برنامه نود - دنی ولبک پس از 7 ماه مصدومیت بار دیگر به زمین تمرین آرسنال بازگشت تا به زودی برای این تیم به میدان برود.

به گزارش وبسایت نود، مهاجم آرسنال پس از مصدومیتی که از ناحیه زانو گریبانگیرش شده بود بار دیگر به تمرین آرسنال بازگشت تا در آینده ای نزدیک برای این تیم به میدان برود. ولبک در جریان دیدار آرسنال و منچستر سیتی در ماه می 2016 از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شد و مجبور شد زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان بسپارد. ولبک یورو 2016 را به دلیل مصدومیت از دست داد و در فصل جاری نیز هنوز موفق نشده است برای توپچی‌ها به میدان برود.

با این حال این بازیکن جوان از هفته گذشته بار دیگر در تمرین حاضر شده است. مهاجم 26 ساله آرسنال چهارشنبه به طور کامل در جلسه تمرینی آرسنال شکرت کرد تا نشان دهد وضعیت مصدومیت او رو به بهبود است. با این تفاسیر به نظر می‌رسد او در دیدار توپچی ها مقابل کریستال پالاس نیز غایب خواهد بود و تا شاید برای دیدار های آینده توپچی‌ها به میدان برود. آرسن ونگر هفته گذشته در مورد وضعیت ولبک گفته بود:

او به زمان نیاز دارد تا بار دیگر در شرایط مسابقه قرار بگیرد، وضعیت او مانند بازیکنی است که می‌خواهد به تازگی دوران فوتبالش را آغاز کند.

1899