لیورپول 4 - 1 استوک سیتی؛ پیروزی قاطعانه قرمز های آنفیلد

لیورپول 4 - 1 استوک سیتی؛ پیروزی قاطعانه قرمز های آنفیلد

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر انگلستان، تیم لیورپول موفق شد در خانه با نتیجه پر گل 4-1 از سد استوک سیتی عبور کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دیدار دو تیم در باکسینگ دی و در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد که شاگردان کلوپ علیرغم اینکه در ابتدا از حریف خود عقب افتادند، در پایان به یک پیروزی پرگل دست یافته و با 40 امتیاز به رده دوم جدول صعود کردند.

دقیقه '12 (0-1)(جاناتان والترز): ارسال بلند اریک پیترس از سمت چپ در تیر یک با ضربه سر والترز و واکنش نه چندان خوب مینیوله همراه شد تا توپ از زاویه ای نسبتاً تنگ وارد دروازه قرمز ها شد.

دقیقه '35 (1-1)(آدام لالانا): حرکت مانه از سمت راست و ارسال زمینی او به داخل محوطه با دخالت لالانا به پای مدافع استوک برخورد کرد و مجدداً مقابل پای هافبک انگلیسی قرار گرفت تا وی از زاویه ای کاملاً بسته توپ را با شوتی زمینی وارد دروازه کند.

دقیقه '44 (2-1)(روبرتو فیرمینو): پاس میلنر به مهاجم برزیلی در گوشه محوطه جریمه، با شوت پای چپ زمینی وی همراه شد که توپ پس از برخورد با هر دو تیر عمودی به درون دروازه غلتید.

دقیقه '60 (3-1)(OG): نفوذ اوریگی از سمت چپ و پاس رو به جلوی او به دهانه دروازه را ایمبولا به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا قرمز ها خیال خود را راحت کنند.

دقیقه '70 (4-1)(دنیل استوریج): مهاجم ملی پوش انگلیسی در موقعیت تک به تک با دروازه بان به خوبی پا عوض کرده و او را جا گذاشت تا دروازه خالی پیش روی خود را برای چهارمین بار باز کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

ویدئوی خلاصه بازی را از اینـــجا ببینید.

1771