تمایل پاسالیچ به ادامه حضور در میلان

تمایل پاسالیچ به ادامه حضور در میلان

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک کروات تیم فوتبال میلان ایتالیا در این فصل در فرم ایده آلی به سر برده و مدیر برنامه های او اظهار داشته که این بازیکن مایل است تا با قراردادی دائم از چلسی به میلان بپیوندد.

به گزارش وب سایت نود، مدیر برنامه های ماریو پاسالیچ از حضور در میلان بسیار خوشحال است و تمایل دارد تا به صورت دائم به این تیم ملحق شود. به گفته وی، میلان در قلب پاسالیچ است و او از حضور در این تیم بسیار خرسند است زیرا مونتلا به توانائی های او ایمان دارد.

به گزارش گاتزا دلا اسپورت، مدیر برنامه های پاسالیچ 21 ساله در این باره می گوید:

پاسالیچ از اینکه پیراهن میلان را می پوشد و توانست پنالتی سرنوشت ساز برابر یوونتوس را به ثمر برساند بسیار سربلند است و به خود می بالد. مونتلا هم نشان داده که به اعتماد زیادی دارد و در دوره مصدومیت طولانی مدتش، اعتماد به نفس بالایی به او داد. پاسالیچ هم قدر این موقعیت را می داند. او هنوز جا برای پیشرفت دارد زیرا تنها به هفتاد درصد آمادگی خود رسیده است. آینده بازی او به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله به چلسی، میلان و البته خود او. در مورد او می توانم بگویم که میلان در قلب ماریو جای دارد و او علاقه بسیار زیادی به این تیم دارد.

مدیر برنامه های پاسالیچ در مورد انتقال دائمی این بازیکن به میلان ایتالیا هم گفت:

او بازیکنی است که در سطح جوانان بسیار خوب عمل کرده اما مصدومیت مانع از پیشرفت او شد. او اکنون می تواند به همان سطحی که در آن قرار داشته باز گردد. در کرواسی، پاسالیچ بازیکنی هم رده لوکا مودریچ به حساب می آید که یکی از بهترین هافبک های دنیاست. باید تا تابستان آینده صبر کنیم و منتظر باشیم تا ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد زیرا ما گزینه خرید این بازیکن را در قرارداد او ذکر کرده ایم.

2081