مورینیو: مارسیال باید از میختاریان الگو بگیرد

مورینیو: مارسیال باید از میختاریان الگو بگیرد

وبسایت رسمی برنامه نود - ژوزه مورینیو از هنریک میخیتاریان به عنوان الگویی برای آنتونی مارسیال نام برد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از Manchester evening news، مارسیال 21 ساله در 3 بازی گذشته شیاطین سرخ حضور نداشت اما در بازی دیشب به صورت تعویضی وارد زمین شد. درحالی که شایعاتی اخیرا پیرامون آینده وی در اولدترافورد مطرح شده است، مورینیو تاکید کرد که وی با الگو قرار دادن هم‌تیمیش، هنریک میخیتاریان، خواهد توانست جایگاهش در ترکیب اصلی را بازپس بگیرد. وی گفت:

هر بازیکنی شرایط خاص خودش را دارد و این فصل من شرایط پیچیده‌تری را با میخیتاریان تجربه کردم. او کاملا مشتاق بود و تفاوت مرا با دیگر مربیانش درک کرد. او متوجه تفاوت‌های  لیگ جزیره و بوندسلیگا شد و به سختی تلاش کرد آن‌هم درشرایطی که فرصت بازی به او داده نمی‌شد و درنهایت توانست به سطح مطلوب برسد.

فکر می‌کنم مارسیال خیلی جوان است و مردم فراموش کرده‌اند فصل گذشته منچستریونایتد سبک بازی کاملا متفاوتی داشت. او به نوعی به عنوان مهاجم نوک بازی می‌کرد و تیم مالکیت انفعالی توپ را در اختیار داشت. آن‌ها فقط در انتظار حرکات مارسیال بودند تا توپ را برایش ارسال کنند. این فصل اما شرایط متفاوت است و او به اندکی زمان بیشتر نیاز دارد.

گفتنی است مارسیال فصل گذشته با 17 گل در کلیه رقابت‌ها، بهترین گلزن شیاطین سرخ بوده اما فصل جاری اکثرا نیمکت نشین بوده است.

1405