رانیری: هیچ چیز سر جای خود نیست

رانیری: هیچ چیز سر جای خود نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - کلودیو رانیری پس از شکست 2-0 شاگردانش در مقابل اورتون اعلام کرد این تیم برای بقا در لیگ برتر تلاش خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود،  روباه‌ها برای دومین بار در سال در خانه خود مقابل شکست خوردند تا شرایط آن‌ها دشوارتر شود. گل‌های میرالاس و لوکاکو برتری 2-0 را برای شاگردان کومان به ارمغان آورد تا پس از این دیدار مربی ایتالیایی لستر سیتی اعلام کند این تیم برای بقا در لیگ برتر تلاش خواهد کرد. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در حالی در مقام شانزدهم جدول قرار دارد که در ماه‌های ابتدایی سال 2016 حریفان خود را یکی پس از دیگری با بازی‌هایی پر گل شکست می‌داد. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار اعلام کرد:

چه سال عجیبی، 6 ماه نخست سال همه چیز عالی بود ولی در 6 ماه دوم سال همه چیز به بدترین شکل رقم خورد، باید برای بقا تلاش کنیم. بازی سختی داشتیم با این حال کنترل بازی در اختیار ما بود و احساس می‌کنم شرایط این دیدار برابر بود. روی ضربه بلند دروازه بان آن‌ها به کندی عکس العمل نشان دادیم و این مسئله باعث شد تا گل نخست را دریافت کنیم. پس از آن با دستپاچگی به بازی ادامه دادیم و این مسئله باعث شد تا اورتون کنترل بازی را در دست بگیرد. هیچ چیز به خوبی پیش نمی‌رود، هیچ چیز آسانی برای ما وجود ندارد با این حال باید در زودترین زمان ممکن بهترین عکس العمل را نشان دهیم و برای بقا در لیگ تلاش کنیم. باید بهترین تلاش خود را انجام دهیم چرا که نباید به دسته پایین‌تر سقوط کنیم. می‌خواستیم برای تماشاگرانمان شرایط بهتری را رقم بزنیم اما موفق به این کار نشدیم، امیدواریم که در بازی آینده بتوانیم لحظات بهتری را برای هواداران ایجاد کنیم.

1899