مودریچ، خرید رویایی از نظر هواداران بارسلونا

مودریچ، خرید رویایی از نظر هواداران بارسلونا

وبسایت رسمی برنامه نود – یک مرکز تحقیقاتی از اعضای رسمی  بارسلونا در مورد مسائل مختلف نظیر نقل و انتقالات در تابستان، زمستان و اهداف ادامه فصل پرسید.

به گزارش وبسایت نود، بر اساس تحقیقات "استودی" پرس 54.3 درصد هواداران بارسلونا به کسب هر سه جام در این فصل امیدوار هستند آن هم در حالی که کاتالان ها در لالیگا با یک بازی بیشتر  از رئال سه امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند و شرایطشان چندان ایده آل نیست. 12.6 درصد هواداران بارسا به کسب لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا امیدوار هستند و 9 درصد تصور می کنند که تیمشان فقط قهرمان اروپا می شود و جام دیگری می برد. در این نظر سنجی فقط 1.3 درصد حس می کنند که بارسلونا امسال جامی نخواهد برد.

در این نظرسنجی هواداران با فروش بازیکنان در فصل نقل و انتقالات مخالف هستند. در حقیقت 51 درصد با فروش قرضی الکیس ویدال در زمستان مخالتف کرده اند و 40 درصد اعلام کرده اند که با جدایی وی و خرید مدافعی دیگر موافق هسستند. 9 درصد هم به این سوال جوابی نداده اند.

هواداران بارسلونا از میان خریدهای تابستان فقط به اومتیتی نمره قبولی داده اند. مدافع فرانسوی نمره 8.25 از ده گرفته است.  دنیس سوارز با نمره 6.25، آندره گومز با نمره 6.4 ، لوکاس دینیه با نمره 6.06 در رده های بعدی هستند. آلکاسر هم با نمره 4.2 و سیلسن با نمره 4.41 از ده مردود شده اند.

در این نظرسنجی هواداران تیم کاتالونیایی خرید رویایی تیمشان را لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید معرفی کرده اند.  هکتور بیرین و داوید سیلوا در رده های بعدی هستند.

1140