مورینیو: نمایش تیم در نیمه اول را اصلاً دوست نداشتم

مورینیو: نمایش تیم در نیمه اول را اصلاً دوست نداشتم

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو از عملکرد تیمش در نیمه اول بازی با ساندرلند راضی نیست.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد دوشنبه موفق شد در خانه 3-1 ساندرلند را شکست دهد تا به چهارمین برد پیاپی خود در لیگ برتر دست پیدا کند، ژوزه مورینیو در پایان بازی در مورد عملکرد تیمش در این دیدار گفت:

نمایش تیم در نیمه اول خوب نبود. اما از بازی تیم در نیمه دوم راضی بودم. در نیمه اول خطا روی ماتا پنالتی بود، اما داور پنالتی نگرفت. از طرفی باید بگویم که شایسته برد در نیمه اول نبودیم. حریف به خوبی بازی را کنترل کرد، سازماندهی خوبی در دفاع داشت و سعی می کرد از ضدحملات استفاده کند. اما در نیمه دوم ما توانستیم بهتر کار کنیم، به بازیکنان گفتم که باید بهتر پرس کنند، توپ را سریعتر به گردش در آورند و از فرصت ها استفاده کنند.

در نیمه دوم می توانستیم 5 یا 6 گل بزنیم. برای مخیتاریان خوشحالم که دوباره به زمین آمد و توانست گلزنی کند. با حضور مارسیال و مخیتاریان، ریتم بازی تیم بهتر شد و توانستیم گل های دوم و سوم را به ثمر برسانیم. خوشحالم که زلاتان به روند گلزنیش ادامه می دهد. البته موضوع در مورد زلاتان فقط گلزنی نیست، او عملکرد خیلی خوبی در کل جریان بازی دارد. صحنه هایی از بازی بود که او در مقابل کونه و جیلوبوجی جوان، به خوبی قدرت و سرعتش را نشان می داد.

2021