منچستر یونایتد 3 - 1 ساندرلند؛ ناکامی دوباره مویس در الدترافورد

منچستر یونایتد 3 - 1 ساندرلند؛ ناکامی دوباره مویس در الدترافورد

وبسایت رسمی برنامه نود - مویس در بازگشت به الدترافورد باز هم ناکام ماند.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه 3-1 ساندرلند را شکست دهد تا به چهارمین برد پیاپی خود در لیگ جزیره دست پیدا کند. زلاتان و مخیتاریان باز هم در این بازی برای یونایتد درخشیدند.

 در یکی از چند بازی همزمان هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در عصر دوشنبه، منچستر یونایتد در خانه ی خود میزبان ساندرلند قعرجدولی بود. مویس که برای اولین بار پس از اخراج از یونایتد، مقابل شیاطین سرخ قرار می گرفت، امید داشت تا دست پر الدترافورد را ترک کند. دو تیم با این ترکیب روانه میدان شدند:

منچستر یونایتد

ده خیا، والنسیا، جونز، روخو، بلیند، کریک، هررا، پوگبا، ماتا، لینگارد، زلاتان

ذخیره ها:

رومرو، دارمیان، اسمالینگ، فلینی، مخیتاریان، مارسیال، رشفورد

ساندرلند

پیکفورد، جونز، فن انهلوت، جیلوبوجی، کونه، دنایر، اندونگ، بورینی، لارسن، آنیچبه، دفو

ذخیره ها:

مانونه، لاو، آسورو، اوشی، خذری، امبلتون، هانی من

ساندرلند در نیمه اول به خوبی توانست یونایتد را تا دقیقه 25 کنترل کند و تیم مورینیو تا اواسط نیمه اول در خلق موقعیت گلزنی خیلی موفق نبود. بعد از چند دقیقه ی ساکن در بازی، اولین موقعیت جدی برای یونایتد رقم خورد. دقیقه 27 بازی، شوت پوگبا که با برخورد به لارسن قدری هم منحرف شده بود به تیر دروازه برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دو دقیقه بعد ساندرلند موقعیت گل داشت که ده خیا به خوبی روی ضربه آنیچبه واکنش نشان داد. در ادامه باز هم پوگبا فرصت گلزنی داشت که این بار هم ضربه نهایی او راه به جایی نبرد. اما یونایتد بالاخره پاداش صبرش را گرفت.

دقیقه 39: نفوذ روخو به دفاع حریف، با پاس خوب وی برای زلاتان همراه شد، مکث مهاجم سوئدی باعث شد بلیند در موقعیت خوبی قرار گیرد، او توپ را به بلیند داد و مدافع چپ هلندی شیاطین سرخ با یک ضربه ی دقیقِ بغل پا، توپ را به گوشه پایین دروازه فرستاد تا یونایتد با یک گل پیش بیفتد. این اولین پاس گل زلاتان در این فصل بود.

بعد از این گل یونایتد دو فرصت خوب دیگر بدست آورد. یک بار پوگبا خطرساز ظاهر شد که ضربه او توسط پیکفورد مهار شد و سپس ضربه آزاد خوان ماتا با سیو دروازه بان میهمان همراه شد تا به این ترتیب، نیمه نخست با پیروزی 1-0 یونایتد تمام شود.

در نیمه دوم، یونایتد سعی کرد بازی را کنترل کند و این ساندرلند بود که بیشتر میل به هجوم داشت، البته شیاطین سرخ روی ضدحملات به موقعیت های خوبی رسیدند، زلاتان، پوگبا و مخیتاریان هر یک به فرصت های مناسبی رسیدند اما در باز کردن دروازه حریف ناکام بودند. در حالی که بازی نزدیک و فشرده شده بود و ساندرلند امید داشت با زدن گل تساوی، با دست پر الدترافورد را ترک کند، اما در ده دقیقه پایانی، شیاطین سرخ کار حریف را تمام کردند.

دقیقه 82: توپ ربایی عالی در میانه زمین با فرار پوگبا همراه شد، او که در موقعیت 2 به 1 با مدافع حریف قرار داشت، زلاتان را صاحب توپ کرد و مهاجم سوئدی منچستر یونایتد بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد. ضربه بغل پا زلاتان، به گوشه دروازه پیکفورد رفت.

دقیقه 84: لحظاتی بعد، شیاطین سرخ به گل بعدی هم رسیدند، مخیتاریان این بار زننده گل بود. ستاره ارمنی یونایتد که بعد از گلزنی در دو بازی پیاپی، مصدوم شد و بازی مقابل پالاس و وست بروم را از دست داد، در بازگشتش به میادین یک گل استثنایی به ثمر رساند. سانتر عالی زلاتان از سمت راست، با ضربه دیدنی مخیتاریان همراه شد تا این بازیکن در حضور دوباره اش در ترکیب یونایتد، گلی دیدنی به ثمر رسانده باشد.

دقیقه 90: اما ده دقیقه پایانی بازی که دیدنی دنبال شد، باز هم به خود گل دیگری دید. این بار بورینی بود که یکی از گل های خورده را جبران کرد، او به خوبی پشت محوطه حاضر بود و از توپ سوم استفاده کرد و با یک ضربه مهارنشدنی و عالی، ده خیا را مغلوب کرد.

به این ترتیب منچستر یونایتد در این بازی خانگی، به پیروزی 3-1 دست یافت تا به چهارمین برد پیاپی در لیگ برتر و پنجمین برد پیاپی خود در کل مسابقات، دست یابد. ساندرلند با 14 امتیاز، همچنان در منطقه سقوط قرار دارد.

دانلود خلاصه بازی منچستر یونایتد 3-1 ساندرلند

2021