کونته: باتشوایی می خواهد بیشتر بازی کند

کونته: باتشوایی می خواهد بیشتر بازی کند

آنتونیو کونته در آستانه بازی تیمش مقابل بورنموث درباره میکی باتشوای صحبت کرده است.

به گزارش کاپ، کونته گفته: نگرش و رفتار او فوق العاده است و می خواهد کیفیت بازی اش را ارتقا بدهد. درباره جنبه های تاکتیکی با او اضافه تر هم کار می کنیم و نشان داده که تعهد زیادی به تیم دارد. باتشوایی در طول تمرینات با شور و اشتیاق تلاش زیادی می کند. طبیعی است که می خواهد بازی کند و وقتی دیگو کاستا را جلوتر از خودش می بیند برایش سخت است. کاستا اما فوتبال فوق العاده ای ارائه می دهد و گل های زیادی می زند. اما برای میکی این مهم است که به پیشرفتش ادامه دهد و مطمئنم نوبت و زمان او هم می رسد.

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا افزود: من تصور می کنم هر فوتبالیستی و هر مهاجمی، ویژگی های مختلفی دارند، زیرا بازیکنان متفاوتی هستند. میکی در مقایسه با دیگو بازیکن متفاوتی است. مهمترین دلیلش این است که او یک بازیکن جوان است. او می تواند پیشرفت زیادی کند و به طور حتم ماندن در کنار دیگو موجب می شود شما چیزهای زیادی یاد بگیرید و تجربیات و مهارت هایتان بهبود یابد و پیشرفت کند. جلسات تمرینی با بازیکنان بزرگ موجب پیشرفت شما خواهد شد. .

کونته اطمینان دارد مهاجم بلژیکی اش باقی می ماند. او می گوید: در این مورد، من ترجیح می دهم فشار بیشتری به بازیکنان وارد نیاورم، چرا که تصور می کنم کار خوبی نباشد. اگر تصمیم بگیرم میکی را در ترکیب ثابت قرار دهم به این دلیل است که آماده بازی کردن است. صحبت کردن و وارد آوردن فشار بیشتر به او مهم نیست. او باید آنچه که می داند و آنچه که در تمرینات انجام می دهیم را به نمایش گذارد. اگر میکی در اینجاست به این دلیل است که شایستگی ادامه حضور در اینجا را دارد.