معرفی مربی جدید تیم خونه به خونه بابل

معرفی مربی جدید  تیم خونه به خونه بابل

لئون استپانیان مربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل شد.

به گزارش کاپ، لئون استپانیان، بازیکن و مربی ارمنستانی دو دهه اخیر فوتبال ایران به عنوان مربی به تیم فوتبال خونه به خونه بابل پیوست.

استپانیان که از باشگاه آرارات ارمنستان و سپس آرارات تهران به سپاهان آمده بود٬ بیشترین دوران فوتبال خود را در باشگاه سپاهان سپری کرد و بازی‌های درخشانی را از خود در این تیم به جای گذاشت.

وی در زمان حضور در تیم سپاهان٬ از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم بود و هواداران سپاهان لقب «استویچکوف» را به او داده بودند و او را «لئون استویچکوف» خطاب می‌کردند. وی به عنوان یک بازیکن غیر ایرانی٬ سابقهٔ کاپیتانی در تیم فوتبال سپاهان را نیز دارد.

او در مدت کوتاهی که عضو تیم ملی ارمنستان بوده است یک بازی ملی در تاریخ ۶ سپتامبر ۱۹۹۵ میلادی در مقابل تیم ملی مقدونیه و در شهر اسکوپیه انجام داده است که با پیروزی ۲ بر یک تیم کشورش مقابل مقدونیه همراه بوده است.

استپانیان سابقهٔ مربی‌گری در تیم‌های پایه سپاهان٬ تیم سپاهان نوین و پیونیک ارمنستان را نیز دارد.

او در فصل ۹۳–۱۳۹۲ دستیار منصور ابراهیم‌زاده در تیم راه‌آهن بود. وی در نیم‌فصل اول فصل ۹۴–۱۳۹۳ دستیار ابراهیم‌زاده در تیم پیکان تهران بود و در نیم‌فصل دوم این فصل، دستیار عبدالصمد مرفاوی در این تیم نیز بود تا در این فصل تجربه کار با علیرضا مرزبان را نیز به کارنامه خود بیافزاید.

گفتنی است، لئون استپانیان از امروز رسما کار خود را در تیم خونه به خونه بابل آغاز کرد.