8 میلیارد پول بلوکه‌شده اسپانسر سرخابی‌ها 

8 میلیارد پول بلوکه‌شده اسپانسر سرخابی‌ها 

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب این است که این پول متعلق به سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی است و با بلوکه شدن این پول، هر سه تیم از این قضیه متضرر خواهند شد.

بعد از گذشت دو ماه از اختلافات داخلی هیات مدیره استقلال و مدیرعامل این باشگاه که مانع از نتیجه گیری با این طلبکار شده، در حالیکه باید باشگاه استقلال برای حل مشکل بدهی خود پیش قدم شود، مشخص نیست چرا با تعلل مدیرعامل و هیات مدیره، این باشگاه گامی برای رفع این مشکل بر نداشته تا وضعیت نامشخص مانده و باشگاه مجبور به پرداخت ضرر و زیان شود. 

نکته جالب درباره بلوکه شدن حساب اسپانسر باشگاه استقلال این است که شهاب جهانیان رئیس هیات مدیره استقلال به دلیل حضور در هیات مدیره استقلال در فصل گذشته به خوبی در جریان این شکایت است.

حال اینکه چرا پرونده این شکایت بسته نمی شود و مدیران استقلال اهتمامی برای بسته شدن این پرونده ندارند، موضوع عجیبی است که باعث شده دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی هم از این موضوع ضرر کنند. در حال حاضر اسپانسر 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی نمی توانند پولی به بازیکنان و کادرفنی این تیم پرداخت کنند چرا که با شکایت اسپانسر قبلی باشگاه استقلال پول های سامانه 3090 بلوکه شده است.

این اتفاق در حالی است که سید رضا افتخاری و حسن زمانی تا حالا 4 بار قرار جلسه با اسپانسر سابق باشگاه استقلال را لغو کرده اند و این موضوع باعث شده است که دست پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی برای فعالیت در فصل نقل و انتقالات بسته باشد.