پدرو: لیگ برتر سخت تر از لالیگا است

پدرو: لیگ برتر سخت تر از لالیگا است

وبسایت رسمی برنامه نود - وینگر اسپانیایی چلسی اعتقاد دارد بردن بازی ها در لیگ انگلیس به مراتب سخت تر از اسپانیا است.

به گزارش وبسایت نود، پدرو که تابستان 2015 از بارسلونا به چلسی پیوست اما در فصل نخست حضورش در این تیم شرایط خوبی را تجربه نکرد و همراه با این تیم در رده دهم جدول لیگ برتر قرار گرفت در جدیدترین مصاحبه خودش عنوان کرده چلسی در این فصل شرایط کاملا متفاوتی دارد و به دنبال شکستن رکورد پیروزی های پیاپی تاریخ لیگ برتر انگلیس سات.

پدرو به نشریه تلگراف انگلیس گفته:

شرایط لیگ انگلیس متفاوت است. بردن بازی ها در لیگ انگلیس دشوارتر است. در بارسلونا، عادی است که در اکثر بازی ها پیروز شوید و گاهی اوقات به سادگی برنده می شوید اما لیگ برتر خیلی قدرتمند و رقابتی است و به همین دلیل کسب 11 پیروزی پیاپی یک دستاورد قابل توجه محسوب می شود.

رکورد پیروزی های پیاپی لیگ 14 بازی است؟ تنها سه پیروزی دیگر با این رکورد فاصله داریم اما کارمان دشوار است. بورنموث تیم خوبی است. رسیدن به این رکورد هدف خیلی خوبی است. شرایط در اسپانیا خیلی فرق دارد. بارسا فرصت های زیادی برای بردن پیاپی بازی ها پیدا می کند اما این کار در انگلیس دشوارتر است چون چالش های بیشتر وجود دارد.

دوم شدن در بارسا یک فاجعه محسوب می شود برای همین فصل پیش برای من شرایط جدیدی بود. برای همه اعضای باشگاه شرایط دشواری بود. مشکلات زیادی داشتیم اما این فصل اوضاع فرق می کند. دوست دارم لیگ برتر را فتح کنم چون قوی ترین لیگ دنیا است. فتح این جام واقعا برای کارنامه فوتبالی من خوب خواهد بود.

2031