برتری تراکتور سازی مقابل نفت تهران

برتری تراکتور سازی مقابل نفت تهران

وبسایت رسمی برنامه نود - نماینده تبریز مقابل نفت تهران به برتری دو بر صفر رسید. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های نفت تهران و تراکتور سازی تبریز از ساعت 15 امروز به مصاف یکدگیر رفته بودند که این دیدار با نتیجه 2 بر 0 به سود نماینده تبریز به پایان رسید. 

گل های تراکتور سازی توسط محمدی شریفی در دقیقه 63 و محمد نوری در دقیقه 72 به ثمر رسید. 

حدود 600 نفر در استادیوم تختی حاضر شده و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

ترکیب نفت تهران: میلاد فراهانی، احمد آل‌نعمه، اکبر صادقی، محمد دانشگر، میلاد فخرالدینی، وحید حمدی‌نژاد، رضا اسدی(73 عیسى آل کثیر)، آرش رضاوند، ایمان مبعلی، محمد قاضی، ارسلان مطهری

 ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، هادی محمدی، خالد شفیعی، مهدی زاده، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، محمد نوری(90 علی طاهران)، شهرام گودرزی(85 علیرضا رمضانى)، فرزاد حاتمی و مهدی شریفی(88 محسن بنگر)

شرح گل: 

گل اول تراکتورسازی : محمد ایران پوریان در دقیقه 63 توپ را به سمت دروازه نفت ارسال کرده و توپ با ضربه سر مهدى شریفى روى دروازه نفت تهران فرود آمد و داور این دیدار گل را به سود نماینده تبریز اعلام کرد. 

گل دوم تراکتورسازی: اشتباه وحید حمدى نژاد در دقیقه 72 باعث سپردن توپ به محمد نورى شده و این بازیکن را در کورسى حدود٣٠ مترى با میلاد فراهانى تک به تک کرد که در نهایت نوری گل دوم تراکتور سازی را به ثمر رساند. 

خالد شفیعى  به دلیل شکستگى بینى با ماسک محافظ در این بازى حضورشده است. 

در نیمه اول بازیکنان تراکتورسازی حملات گسترده ای روی دروازه نفت تهران ایجاد کردند که هیچ یک از آنها ثمری برایشان نداشت و بازیکنان نفت تهران نیز در این نیمه چند بار قصد باز کردن دروازه تراکتور را کردند که خط دفاعی نماینده تبریز به همراه محمد رضا اخباری خباری دقایق آرامی را پشت سر گذاشتند و بازی بدون گل در نیمه اولبه پایان رسید. تراکتور سازی در نیمه دوم تفکرات کادر فنی میزبان را بهم ریخته و بازیکنان نماینده تبریز برای رسیدن به توپ تلاش کردند که این موضوع باعث به ثمر رساندن دو گل شد. تراکتور سازی تغییر سیستم بازی نیز داده و امیر قلعه نویی افکار خود را در زمین پیاده کرد و باعث تمرکز بیشتر بازیکنان حریف شد. 

20441