ویسی: اینجا قانون جنگل است/ دستمان برای تعویض خالی بود

ویسی: اینجا قانون جنگل است/ دستمان برای تعویض خالی بود

سرمربی سپاهان گفت:سرنوشت این بود که مساوی کنیم.

به گزارش کاپ، عبدالله ویسی در خاتمه دیدار با استقلال اظهار داشت: یک بازی بسیار خوب و جاندار انجام دادیم که تماشاگران هر دو تیم را راضی به خانه فرستاد.عادلانه ترین نتیجه مساوی بود زیرا حریف هم یکی دو موقعیت مناسب داشت. اگر ما عقب بودیم و در این لحظه گل می زدیم الان خوشحال بودیم. طبیعی است که در فوتبال تیمی که عقب است فشار بیاورد و همین مساله سبب هجوم استقلال شد. در رختکن گفتم که ما باید به همین صدم های ثانیه توجه کنیم. استقلال می خواست در این لحظات نتیجه بگیرد. اما سرنوشت این بود که مساوی کنیم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: این تعداد تماشاگران را بازیکنان ما ندیده بودند. این مساله سبب استرس بازیکنان ما شد. تشکر ویژه ای از هواداران دارم. امیدوارم روز جمعه ما را حمایت کنند تا به فینال جام حذفی برسیم.

وی درباره تعویض های خود اذعان داشت: همه تیم ما جوان هستند و اگر بازیکن باتجربه ای داشتیم ان ها را استفاده می کردیم. شاید اگر ان فرصت را استفاده می کردیم الان می گفتند بهترین تعویض را کرده ایم. استقلال و پرسپولیس خوب باشند که فوتبالمان خوب باشد

سرمربی سپاهان در ارتباط با داوری مسابقه تصریح کرد: فغانی از داوران خوب ماست که اگر اشتباه هم کند، اشتباهاتش برای ما زیباست البته امروز عالی بود. 

وی در ارتباط با حضور هواداران در این مسابقه ادامه داد: یکی از دلایل حضور هواداران حساسیت بازی با استقلال و پرسپولیس است. فکر می کردیم این تعداد بیایند. البته با توجه به ساعت ناجور ابتدای هفته مسلما در تعداد آن ها تاثیر گذاشته می شد. اما قطعا آن ها در بازی جام حذفی نیز به دیدن بازی سپاهان خواهند آمد.

سرمربی سپاهان افزود: البته ناراحتم که هواداران ناراحت به خانه هایشان رفتند.

وی درباره این که برد در این بازی ممکن بود باعث اخراج منصوریان شود بیان داشت:اگر تیمی دیگر جز سپاهان هم بودم، وجودم را برای این تیم می گذاشتم. در فوتبال باید بکشی تا کشته نشوی. این قانون جنگل است. احترام زیادی برای منصوریان قائل هستم و امیدوارم موفق باشد. تیم هایی چون استقلال، پرسپولیس و تراکتور باید موفق باشند تا فوتبال ما موفق شود.

ویسی در خاتمه گفت: سپاهان باید تمام تلاشش را کند که به فینال برسد. حتی اگر برده بودیم هم این بازی امشب تمام می شد. از همین حالا به جام حذفی فکر می کنیم تا ببینم در فینال این جام در خرمشهر چه خبر است.