رئیس والنسیا از هواداران این تیم عذرخواهی کرد

رئیس والنسیا از هواداران این تیم عذرخواهی کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از نتایج نا امید کننده والنسیا در سال 2016، تنها کاری که مسئولین این تیم تا قبل از تعطیلات کریسمس باید انجام می‌دادند، عذرخواهی از هواداران این تیم بود.

به گزارش وبسایت نود، رئیس باشگاه والنسیا، لاهون چان با ارسال پیام ویدئویی بخاطر نتایج نا امید کننده والنسیا در سال 2016 از هواداران این تیم عذر خواهی کرد. خفاش‌ها در حالی سال 2016 را به پایان بردند که در حال حاضر در مقام هفدهم لالیگا قرار دارد. این تیم در طول سال 2016 سه بار مربی خود را تغییر داد و به نظر می‌رسد چزاره پراندلی نیز در این باشگاه به بن بست خورده است. روزهای نا امید کننده والنسیا در زمان گری نویل در ماه مارچ به پایان رسید، پاکو آیستاران تا حدودی وضع خفاش‌ها را بهبود بخشید اما در آغاز فصل جدید نیز این مربی نتایج نا امید کننده‌ای کسب کرد تا در نهایت جای خودش را به چزاره پراندلی بدهد. مربی سابق تیم ملی ایتالیا تا حدودی وضع این تیم را بهبود بخشید اما به زودی روزهای تیره این مربی نیز فرا رسید تا والنسیا بجای مبارزه برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا، به فکر مبارزه برای بقا در لالیگا باشد. نارضایتی هواداران خفاش‌ها در مستایا باعث شد تا رئیس این تیم با ارسال پیامی ویدئویی از آن‌ها عذرخواهی کند. او در این پیام تلوزیونی اعلام کرد:

می‌خواهم از هواداران والنسیا عذرخواهی کنم. از اشتباهاتمان درس خواهیم گرفت و با تمرین سخت تلاش خواهیم کرد پر قدرت تر از گذشته به مسابقات باز گردیم. امیدوارم سال جدید نتایج بهتری کسب کنیم. در نهایت برای هواداران والنسیا سال شاد همراه با سلامتی آرزو می‌کنم. کریسمس مبارک.

1899