مورینیو: همه در فرانسه، از رفتن زلاتان خوشحال هستند!

مورینیو: همه در فرانسه، از رفتن زلاتان خوشحال هستند!

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو در مورد مهاجم سوئدی تیمش صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، زلاتان ابراهیموویچ تابستان پاریسن ژرمن را ترک کرد و راهی منچستر یونایتد شد. مهاجم سوئدی در این تیم هم توانسته تا به اینجا، ارزش های خود را ثابت کند. ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ، در مصاحبه اخیرش در مورد زلاتان ابراهیموویچ صحبت های جالبی انجام داده است:

فکر می کنم بسیاری از مردم در فرانسه، از رفتن زلاتان از پاریسن ژرمن خوشحال هستند. حالا آن ها یک لیگ واقعی دارند. با حضور زلاتان در فرانسه، لیگ و رقابتی وجود نداشت. لیگ در واقع معنایی نداشت. قهرمان همیشه پاریسن ژرمن بود. قهرمان لیگ، جام حذفی، جام اتحادیه، سوپر جام. اما اکنون لیگی دارند که رقابتی و دیدنی شده است. به تماشای رقابت نیس و موناکو با پاریسن ژرمن علاقه دارم. بنابراین باید از او متشکر باشید که لیگ یک فرانسه را ترک کرد.

من زلاتان را زمانی که 25، 26 و شاید هم 27 ساله بود، در اختیار داشتم، و اکنون زمانی که در اواخر دوران بازیگریش قرار دارد، باز هم او را در تیمم دارم. باید بگویم که من این بازیکن را به آن بازیکن قبلی ترجیح می دهم.

او گل می زند و خوب بازی می کند. برایش واقعاً خوشحالم. زلاتان فوتبالش را در اوج به پایان می رساند. او فوتبالش را در آمریکا یا چین به پایان نمی رساند، بلکه در نوک قله به پایان خط می رسد.

2021