تقویم فشرده و سنگین بارسا در ماه ژانویه

تقویم فشرده و سنگین بارسا در ماه ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، بازی با هرکولس در کوپا دل ری، آخرین بازی بارسلونا در سال 2016 بود و سپس بازیکنان این تیم راهی تعطیلات کریسمس شدند.

به غیر از مسی، نیمار، سوارز و پیکه، دیگر بازیکنان تا یک هفته دیگر باید به تمرینات بازگردند تا خود را برای بازی روز 5 ژانویه(16 دی) مقابل بیلبائو در یک هشتم نهایی کوپا دل ری مهیا کنند.

تمرینات بدنسازی پس از تعطیلات بارسلونا، در سال جاری کمی زودتر از حد معمول شروع خواهد شد؛ چرا که کادر فنی این تیم علاقه ندارد بازیکنان مثل سال گذشته در مقطع پایانی فصل دچار خستگی شوند.

بارسلونا فصل گذشته بین ماه مارس و آوریل دچار یک افت مقطعی شدید شد که در نهایت به حذف این تیم در لیگ قهرمانان با شکست از اتلتیکو منجر شد. فاصله این تیم با رئال نیز از 12 امتیاز به 1 کاهش یافت تا قهرمانی بارسا در لالیگا با خطر مواجه شود.

تاکنون انجام 6 بازی برای بارسا در 24 روز آتی قطعی شده است: بازی با ویارئال، لاس پالماس، ایبار و بتیس در لالیگا و دو بازی با بیلبائو در کوپا دل ری.

اگر بارسا از یک هشتم نهایی کوپا دل ری صعود کند، دو بازی دیگر نیز در همین مقطع زمانی باید برگزار کند. انجام 8 بازی در 24 روز، ماموریتی سنگین برای آبی اناری ها محسوب می شود و باید دید انریکه چه تدبیری برای این امر اندیشیده است.