صنعت نفت-گسترش فولاد/طلسم فراز در آبادان شکسته می شود؟

صنعت نفت-گسترش فولاد/طلسم فراز در آبادان شکسته می شود؟

تیم های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز در چهارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

به گزارش کاپ، تیم های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز در چهارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان روز دوشنبه از ساعت 14:30 در ورزشگاه تختی آبادان رودرروی هم قرار می گیرند.

* صنعت نفت آبادان با 16 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی جای دارد. آنها در صورتی که بتوانند گسترش فولاد را از پیش رو بردارند 19 امتیازی خواهند شد و امکان صعود تا رده نهم را خواهند داشت و اگر امتیازی از دست برود امکان دارد تا رده دوازدهم پایین بیایند.

* گسترش فولاد تبریز هم اکنون با 17 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد. آنها با شکست یا تساوی مقابل صنعت نفت می توانند به رده نهم صعود کنند ونیم فصل اول را تک رقمی به اتمام برسانند اما شکست گسترش فولاد آنها را یک رده سقوط خواهدکرد.

* گسترش فولاد در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده است. آنها پس از باخت به تراکتور یک در میان بازی های خود را با تساوی و برد پشت سر گذاشتند و حالا نوبت  این است که آنها امتیازاتشان را تقسیم کنند.

* صنعت نفت آبادان این روزها اوضاع خوبی ندارد. آنها در 5بازی اخیر خود 4 شکست را پذیرا شدند و در دو بازی آخر نه گل زدند و نه امتیاز گرفتند. 

* شاگردان دست نشان در آبادان 6 بار به میدان رفتند که حاصل آن دو پیروزی، دو شکست و دو تساوی بوده است. صنعت نفت در دو بازی آخر خانگی خود دوشکست را تجربه کرده است. 

* گسترش فولاد تبریز تاکنون در بازی های خارج از خانه نه شکست خورده و نه به پیروزی رسیده است آنها در 5 بازی قبلی خود 5 تساوی داشتند.

* گسترش فولاد در مصاف با تیم های جنوبی لیگ به یک تساوی و یک برد دست پیدا کرده است. آنها هنوز مقابل نمایندگان این منطقه شکست نخوردند.

* صنعت نفت آبادان در جدال با دو تیم دیگر تبریزی لیگ نتایج خوبی را کسب کرده اند آنها در آبادان با تراکتور صفر-صفر کردند و ماشین سازی را با سه گل شکست دادند. یعنی تاکنون در تقابل با تیم تبریزی نه باخته اند و نه گل خورده اند.

* صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز  هنوز در لیگ برتر مقابل هم تقابل نداشته اند و حالا برای اولین بار به مصاف هم می روند.

* میلاد جهانی، امیر زلیکانی و مصطفی احمدی سه غایب مهم تیم صنعت نفت در بازی برابر گسترش فولاد تبریز خواهند بود. 

* رضا خالقی فر هافبک مهاجم تیم گسترش فولاد تبریز سابقه حضور در صنعت نفت آبادان را دارد و حالا باید مقابل تیمی بازی کند که قبلا پیراهنش را بر تن می کرده است.