فرهاد مشیری، بودجه ای 50 میلیون پوندی برای خرید در ژانویه در اختیار کومان می گذارد

فرهاد مشیری، بودجه ای 50 میلیون پوندی برای خرید در ژانویه در اختیار کومان می گذارد

وبسایت رسمی برنامه نود - کومان به دنبال تغییر و تحول در ترکیب تیمش است.

به گزارش وبسایت نود، میرر گزارش داده است، رونالد کومان سرمربی هلندی اورتون به سران تیمش اعلام کرده اورتون نیاز به تغییر و تحولی گسترده دارد و باید در ژانویه دست به جیب شوند. فرهاد مشیری سهامدار عمده باشگاه اورتون نیز به درخواست کومان پاسخ مثبت داده و قرار است بودجه ای 50 میلیون پوندی برای خرج کردن در ژانویه به کومان داده شود.

کومان بعد از دست دادن بولاسی و مشکلات تیمش در خط حمله و هافبک، به دنبال جذب سه بازیکن است. گابیادینی یکی از گزینه های سرمربی هلندی اورتون است. آن ها در تابستان هم برای جذب این بازیکن پیشنهاد خود را ارائه کردند که توسط سران ناپولی رد شد. حالا به نظر می رسد با پرداخت 18 میلیون پوند این بازیکن در دسترس است.

در عین حال، کومان در پی جذب دو بازیکن منچستر یونایتد است. ممفیس و اشنایدرلین نیز گزینه های جدی اورتون به حساب می آیند. یونایتد می خواهد مبلغی مشابه آن چیزی که برای اشنایدرلین پرداخت کرد (در حدود 24 میلیون پوند) دریافت کند. ممفیس نیز بعد از دورانی سخت در یونایتد، به دنبال خروج است و  قیمت وی حدود 15 میلیون پوند تخمین زده می شود.

این در حالی است که دیروز برخی منابع مدعی شده بودند اورتون برای جذب این دو بازیکن یونایتد، پیشنهادی 40 میلیون پوندی ارائه کرده است.

2021